15-07-2024, 12:01 PM
(15-07-2024, 11:29 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Ποιος είπε ότι συμφωνώ με ότι γίνεται και στην ΟΣΥ ;Αλλά εφόσον είναι κρατική μην περιμένεις έλεγχο ... Αλλά επειδή είναι μπαχαλο οι κρατικές εταιρείες σημαίνει ότι πρέπει να δουλεύουν με τα ίδια κριτήρια και αυτοί που κάνουν σύμβαση έργου ως ιδιώτες;Αν δεν τους βγαίνουν τα κουκιά με τα λεφτά που πληρώνονται να μην αναλάβουν την δουλειά και να μην κάνουν προσφορά ... Έχουμε δει και τα ΚΤΕΛ τι συγκοινωνία κάνουν και τι υπηρεσία προσφέρουν στον πολίτη ...Για να βγει το δρομολόγιο για να πληρωθεί το ΚΤΕΛ γκραν Πρι κάνουν ... Και παράδειγμα αν θες να σου πω ...Λένορμαν για Αχιλλέως το 051 συστηματικά ενώ έχει κίνηση η αριστερή λωρίδα πάει από την δεξιά για αν στρίψει αριστερά... Δεν το κάνει ένας οδηγός αλλά ΟΛΟΙ . Προφανώς και γίνεται για να βγουν οι χρόνοι που έχει δώσει ο ΟΑΣΑ .Είναι επαγγελματική οδήγηση αυτή;Όχι βέβαια .Πιέζονται οι οδηγοί να γίνει έτσι η συγκοινωνία;Είναι επικίνδυνη οδήγηση αυτή ; Είναι έχω να σου πω ...και σου είπα για ένα σημείο το οποίο περνάω καθημερινά και το έχω προσέξει ... Χωρίς να σου πω για τα 12ωρα που δουλεύουν οι οδηγοί στα ΚΤΕΛ καθώς δεν κάνουν κατσαρες ... Στην πλάτη των οδηγών βγαίνουν τα δρομολόγια είτε της ΟΣΥ είτε των ΚΤΕΛ .Οπότε όλα τα έπρεπε να ελέγχονται σε μια σύμβαση.Απο το αποτέλεσμα που έρχεται αλλά και από το πώς έρχεται αυτό το αποτέλεσμα... Το πρόβλημα είναι ότι για να πάρουν το έργο το παίρνουν είτε τους συμφέρει είτε όχι πατώντας επί πτωμάτωνΜα συζητάμε για ευθύνες και ζητάμε να τιμωρείται μόνο ο κακός ιδιώτης και όχι η κακία δημόσια εταιρεία. Ίσως η τιμωρία της κακιάς δημόσιας εταιρείας είναι πως έχασε το μονοπώλιο (όπως προανέφερε ο Αντώνης) και ένα κομμάτι του έργου το έδωσαν αλλού. Αλλά και πάλι δεν βλέπω να βάζει μυαλό..
Τώρα ως προς τα εσωτερικά, αρχικά στο τελείωμα της Λενορμαν ολοι χρησιμοποιούν τις 2 αριστερές λωρίδες για αριστερά και την μια που μένει για ευθεία ή δεξιά. Δεν εμποδίζει κανέναν, αντίθετα με το να είσαι αριστερά αλλά να πρέπει να πιάσεις δεξιά για την στάση "Μεταξουργείο" επί της Αχιλλέως, υπάρχει το ενδεχόμενο να κλείσεις και τις δύο λωρίδες της Αχιλλέως.
Τα ωράρια εργασίας είναι επιλογή της πλειοψηφίας των οδηγών για να σπάσουν οι κατσαρές (εκτός από τις διακοπές κατσαρές που υφίστανται κανονικά) και να πληρώνονται παραπάνω, αφού τα ΚΤΕΛ πληρώνουν κοντά στα 14 ευρώ μεικτά την ώρα!
Είναι μάταιο να προσπαθείς να βρεις κάτι να πεις για τα ΚΤΕΛ που κάνουν ένα καλό έργο (με λάθη φυσικά). Αν σκεφτούμε πως τα ΚΤΕΛ ήρθαν από την ανεπάρκεια της ΟΣΥ και όπως είπες η ΟΣΥ είναι δημόσιο άρα ποτέ δεν θα τιμωρηθεί κανείς, τότε να κλείσει τελείως η ΟΣΥ, να έρθουν μόνο ιδιώτες που τουλάχιστον έστω και με καθυστέρηση θα τιμωρούνται.
Οπότε αντί να προσπαθούμε να βρούμε λάθη στον άλλο, ας δούμε πως μπορεί ρεαλιστικά να γίνει η συγκοινωνία καλύτερη αύριο. Η Πολιτεία δεν θα αλλάξει ουσιαστικά, άρα τι κάνουμε εμείς από το κομμάτι που είμαστε ο καθένας; Εμένα πάντως προτεραιότητα μου δεν είναι να στηλιτεύω τον γείτονα, όσο κι αν αυτός το κάνει διαρκώς. Προτεραιότητα μου είναι να φτιάξουμε την καμμενη γη της Αττικής και την αδιαφορία παλαιότερα της ΟΣΥ που βρήκαμε σε όσες γραμμές έχουμε αναλάβει. Και το έργο είναι τεράστιο και με αποτελέσματα που μας δικαιώνουν σε όλους.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''