15-07-2024, 11:29 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-07-2024, 11:30 AM από Mrtrolleibus. Edited 1 time in total.)
(15-07-2024, 11:20 AM)MrVanHool Έγραψε: Απο την στιγμή που πλέον το συγκοινωνιακό έργο είναι όλο του ΟΑΣΑ, το οποίο το δίνει προς εκμετάλλευση στα ΚΤΕΛ, αλλά και στην ΟΣΥ με σύμβαση με τον κάθε ένα, θα έπρεπε όλες αυτές οι ερωτήσεις να αφορούν και την ΟΣΥ αρχικά και να δούμε αν εκεί έλεγξε ποτέ το κράτος τι συμβαίνει. Που κανείς εδώ και τόσα χρόνια δεν έχει τιμωρηθεί για αυτή την κατάντια της συγκοινωνίας (με αποκορύφωμα εκείνο το καλοκαίρι του '17 που η Π.Ραλλη έβγαζε 25 οχήματα όλη την ημέρα και άλλα τόσα ο Πειραιάς. Δεν πιστεύω πως έχει ξεχάσει κανείς εκείνες τις μέρες, που για να κάνουν τα πολιτικά τους παιχνίδια με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ τότε, πάνω από 300 λεωφορεία "χάλασαν" ξαφνικά)Ποιος είπε ότι συμφωνώ με ότι γίνεται και στην ΟΣΥ ;Αλλά εφόσον είναι κρατική μην περιμένεις έλεγχο ... Αλλά επειδή είναι μπαχαλο οι κρατικές εταιρείες σημαίνει ότι πρέπει να δουλεύουν με τα ίδια κριτήρια και αυτοί που κάνουν σύμβαση έργου ως ιδιώτες;Αν δεν τους βγαίνουν τα κουκιά με τα λεφτά που πληρώνονται να μην αναλάβουν την δουλειά και να μην κάνουν προσφορά ... Έχουμε δει και τα ΚΤΕΛ τι συγκοινωνία κάνουν και τι υπηρεσία προσφέρουν στον πολίτη ...Για να βγει το δρομολόγιο για να πληρωθεί το ΚΤΕΛ γκραν Πρι κάνουν ... Και παράδειγμα αν θες να σου πω ...Λένορμαν για Αχιλλέως το 051 συστηματικά ενώ έχει κίνηση η αριστερή λωρίδα πάει από την δεξιά για αν στρίψει αριστερά... Δεν το κάνει ένας οδηγός αλλά ΟΛΟΙ . Προφανώς και γίνεται για να βγουν οι χρόνοι που έχει δώσει ο ΟΑΣΑ .Είναι επαγγελματική οδήγηση αυτή;Όχι βέβαια .Πιέζονται οι οδηγοί να γίνει έτσι η συγκοινωνία;Είναι επικίνδυνη οδήγηση αυτή ; Είναι έχω να σου πω ...και σου είπα για ένα σημείο το οποίο περνάω καθημερινά και το έχω προσέξει ... Χωρίς να σου πω για τα 12ωρα που δουλεύουν οι οδηγοί στα ΚΤΕΛ καθώς δεν κάνουν κατσαρες ... Στην πλάτη των οδηγών βγαίνουν τα δρομολόγια είτε της ΟΣΥ είτε των ΚΤΕΛ .Οπότε όλα τα έπρεπε να ελέγχονται σε μια σύμβαση.Απο το αποτέλεσμα που έρχεται αλλά και από το πώς έρχεται αυτό το αποτέλεσμα... Το πρόβλημα είναι ότι για να πάρουν το έργο το παίρνουν είτε τους συμφέρει είτε όχι πατώντας επί πτωμάτων
Μπορώ να σου πω λοιπόν πως η απευθείας ανάθεση δεν περιείχε πολλές δυνατότητες "τιμωρίας", καθώς ήρθε για να μας γλιτώσει από αυτά και άλλα τόσα που προανέφερα πως υπήρχαν. Όταν φάνηκε η ανεπάρκεια του όποιου ιδιώτη, ήταν ξεκάθαρη η μη συνέχιση της συνεργασίας με την λήξη της απευθείας ανάθεσης. Αν ήταν και τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ ανεπαρκή, δεν ξέρω καν αν θα μιλούσαμε για διεθνή διαγωνισμό τώρα. Όμως το αποτέλεσμα έδειξε πως τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ (πλην της Αττικής) κάνουν ένα πολύ καλό έργο, γι'αυτο και ο ίδιος ο ΟΑΣΑ επιθυμεί να επεκταθεί η συνεργασία με τα ΚΤΕΛ.
Φυσικά ότι λέμε ισχύει για τώρα. Αν αύριο τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ αρχίζουν να δείχνουν σημάδια Αττικής, η αντίδραση του ΟΑΣΑ θα είναι η ίδια με αυτήν της Αττικής. Αντίθετα με την ΟΣΥ που δεν θα πληρώσει ποτέ και κανείς κανένα πρόστιμο για ο,τι κι αν κάνουν... Θα την πληρώσει το κράτος την ζημιά, δηλαδή ο πολίτης, το γνωστό κορόιδο...