15-07-2024, 11:20 AM
(15-07-2024, 10:23 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Ναι αλλά οι υπηρεσίες που παρέχονται με τα ήδη αμάξι ήταν χάλια ... Οπότε τι συζητάμε;Το έκοψε το κράτος γιατί δεν τηρούσε τους όρους της σύμβασης;Ζήτησε πίσω το κράτος χρήμα για τις κακές υπηρεσίες;Απλά δεν συμμετέχει στο επόμενο διαγωνισμό... Ε, και ;Δεν πήρε τα λεφτά τόσα χρόνια χωρίς να υπάρχει κάποια χρηματική ποινή ;Κάποια ρήτρα;Όπως και με τα leasing της. ΟΣΥ... Αυτά που δεν δουλεύουν σωστά ή βγάζουν προβλήματα και δεν υπάρχει σωστή συντήρηση από τον ιδιώτη που έχει αναλάβει το έργο, δεν θα πρέπει αποζημίωση στο κράτος που δεν παρέχει τις υπηρεσίες όπως θα έπρεπε;;;Ποτέ τι συζητάμε... Όπως και στα έργα . Γίνεται ένα έργο το παραλαμβάνει το κράτος και πάλι δεν υπάρχει έλεγχος ούτε κάποια αποζημίωση αν τελικά το έργο έχει ατέλειες... Οπότε τι συζητάμε...Απο την στιγμή που πλέον το συγκοινωνιακό έργο είναι όλο του ΟΑΣΑ, το οποίο το δίνει προς εκμετάλλευση στα ΚΤΕΛ, αλλά και στην ΟΣΥ με σύμβαση με τον κάθε ένα, θα έπρεπε όλες αυτές οι ερωτήσεις να αφορούν και την ΟΣΥ αρχικά και να δούμε αν εκεί έλεγξε ποτέ το κράτος τι συμβαίνει. Που κανείς εδώ και τόσα χρόνια δεν έχει τιμωρηθεί για αυτή την κατάντια της συγκοινωνίας (με αποκορύφωμα εκείνο το καλοκαίρι του '17 που η Π.Ραλλη έβγαζε 25 οχήματα όλη την ημέρα και άλλα τόσα ο Πειραιάς. Δεν πιστεύω πως έχει ξεχάσει κανείς εκείνες τις μέρες, που για να κάνουν τα πολιτικά τους παιχνίδια με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ τότε, πάνω από 300 λεωφορεία "χάλασαν" ξαφνικά)
Μπορώ να σου πω λοιπόν πως η απευθείας ανάθεση δεν περιείχε πολλές δυνατότητες "τιμωρίας", καθώς ήρθε για να μας γλιτώσει από αυτά και άλλα τόσα που προανέφερα πως υπήρχαν. Όταν φάνηκε η ανεπάρκεια του όποιου ιδιώτη, ήταν ξεκάθαρη η μη συνέχιση της συνεργασίας με την λήξη της απευθείας ανάθεσης. Αν ήταν και τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ ανεπαρκή, δεν ξέρω καν αν θα μιλούσαμε για διεθνή διαγωνισμό τώρα. Όμως το αποτέλεσμα έδειξε πως τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ (πλην της Αττικής) κάνουν ένα πολύ καλό έργο, γι'αυτο και ο ίδιος ο ΟΑΣΑ επιθυμεί να επεκταθεί η συνεργασία με τα ΚΤΕΛ.
Φυσικά ότι λέμε ισχύει για τώρα. Αν αύριο τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ αρχίζουν να δείχνουν σημάδια Αττικής, η αντίδραση του ΟΑΣΑ θα είναι η ίδια με αυτήν της Αττικής. Αντίθετα με την ΟΣΥ που δεν θα πληρώσει ποτέ και κανείς κανένα πρόστιμο για ο,τι κι αν κάνουν... Θα την πληρώσει το κράτος την ζημιά, δηλαδή ο πολίτης, το γνωστό κορόιδο...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''