14-07-2024, 01:08 PM
(14-07-2024, 12:49 PM)500_enjoyer Έγραψε: Όσο και να σέβομαι τις απόψεις σου σε αυτά τα θέματα βρίσκω την τοποθέτηση σου άτοπη.Σε αυτή την ομάδα δεν γράφω σαν εκπρόσωπος του ΚΤΕΛ, συνεχίζω ακριβώς όπως όταν άρχισα να γράφω από μικρός, σαν επιβάτης και παρατηρητής, απλώς με κάποιες εσωτερικές γνώσεις παραπάνω. Συνεπώς ποτέ δεν μπαίνω στην διαδικασία να μετρήσω ποιος είναι καλύτερος και σπάνια γράφω.
Η ΟΣΥ έχει την ευθύνη για ένα τεράστιο συγκοινωνίακο έργο, έχει πολιτικούς περιορισμούς σε τι οχήματα μπορεί να αποκτήσει κάθως και σε πως μπορεί να κυνηγήσει οδηγούς για να προσλάβει. Τα ΚΤΕΛ συγκριτικά έχουν πολύ μεγαλύτερη ελευθερία, περισσότερα οχήματα και οδηγούς, και ένα εξειδικευμένο, μικρότερο συγκοινωνίακο έργο. Λογικό δεν είναι να είναι πιο "αποτελεσματικά"?
Επισης είναι λανθασμένο να λέμε ότι ο ιδιωτικός τομέας πήγαινε καλά "εκτός από το ΚΤΕΛ Αττικής", από την στιγμή που εκείνο είχε το μεγαλύτερο μερίδιο έργου μέχρι το 2023, και απέτυχε παταγωδώς, αφήνοντας ολόκληρες περιοχές χωρίς εξυπηρέτηση. Αυτό δεν είναι μικρό θέμα, πηγε από τοπικά παράπονα, σε τοπική αυτοδιοίκηση, μέχρι και (αν θυμάμαι καλά) στην ίδια την Βουλη. Αν εξαιρέσουμε το ΚΤΕΛ Αττικής, ας πούμε κιόλας ότι η ΟΣΥ έχει υποδειγματικο έργο σχολιάζοντας το 608 και το 242, και αγνοώντας τα τρολλευ, το Β9 και το Α2.
Δεν θέλω με αυτήν την ανάρτηση να υπονοήσω ότι η ΟΣΥ είναι καλύτερη από τα ΚΤΕΛ ή ότι τα τελευταία δεν κάνουν σωστά το έργο τους, προσωπικά κιόλας μου έχουν ανυψώσει σημαντικά το επίπεδο των μετακινήσεων μου.
Οι περιορισμοί που ανέφερες είναι ακριβως οι λόγοι που πρέπει να επεκταθεί η συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα. Αλλά ακόμα κι αν αρονταν κάποιοι περιορισμοί.. Να προσλαμβανε κοσμο η ΟΣΥ για να συνέχιζαν τις μεταθέσεις, τις απεργίες, τις δολιοφθορές, τις καταχρήσεις, τα βολεματα κτλ; Αυτά είναι που έκαναν την ΟΣΥ να βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση. Δεν είναι συμπτωματική άλλωστε η απέχθεια που έχουν ΟΛΟΙ οι οδηγοί της ΟΣΥ ως προς την εταιρεία τους και πως αν γίνει κάποια στιγμή η εθελουσία που λεγόταν, δεν θα μείνει ούτε το σκυλί στην πύλη της Π.Ραλλη...
Ως προς τον ιδιωτικό τομέα είναι λανθασμένο οι 5 εταιρειες που κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους να βάλλονται διαρκώς από την ανεπάρκεια του έκτου ιδιώτη. Και από την στιγμή που αποχωρεί, γιατί βασιζουμε την όποια επιτυχία του νέου εγχειρήματος (και κάθε μελλοντικού) στον ιδιώτη που κρίθηκε ακατάλληλος και αποχώρησε; Επειδη κάποτε υπήρχε μια Αττική που είχε το μεγαλύτερο μέρος και δεν τα πήγαινε καλά; Δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται λογική σε αυτό το επιχείρημα..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''