14-07-2024, 12:49 PM
(14-07-2024, 12:38 AM)MrVanHool Έγραψε: Αυτή η γενικη σκέψη έχει μια βάση, δεν έχει σχέση με την ουσία της διαφωνίας μας όμως.Όσο και να σέβομαι τις απόψεις σου σε αυτά τα θέματα βρίσκω την τοποθέτηση σου άτοπη.
Μακάρι η Πολιτεία να ενδιαφερθεί ουσιαστικά για τις συγκοινωνίες. Και όχι απαραίτητα υπέρ μόνο της ΟΣΥ. Το παρόν παράδειγμα του ιδιωτικού τομέα (πλην του ΚΤΕΛ Αττικής το οποίο διαρκώς και μονομερώς επικαλούνται οι πολέμιοι του εγχειρήματος και το οποίο αποχωρεί εντός της χρονιάς) έδειξε πολύ καλύτερα αποτελέσματα των ΚΤΕΛ στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με πολύ μικρότερη χρηματοδότηση από αυτή της ΟΣΥ. Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε που η συνεργασία προχωράει και θα προχωράει.
Η ΟΣΥ έχει την ευθύνη για ένα τεράστιο συγκοινωνίακο έργο, έχει πολιτικούς περιορισμούς σε τι οχήματα μπορεί να αποκτήσει κάθως και σε πως μπορεί να κυνηγήσει οδηγούς για να προσλάβει. Τα ΚΤΕΛ συγκριτικά έχουν πολύ μεγαλύτερη ελευθερία, περισσότερα οχήματα και οδηγούς, και ένα εξειδικευμένο, μικρότερο συγκοινωνίακο έργο. Λογικό δεν είναι να είναι πιο "αποτελεσματικά"?
Επισης είναι λανθασμένο να λέμε ότι ο ιδιωτικός τομέας πήγαινε καλά "εκτός από το ΚΤΕΛ Αττικής", από την στιγμή που εκείνο είχε το μεγαλύτερο μερίδιο έργου μέχρι το 2023, και απέτυχε παταγωδώς, αφήνοντας ολόκληρες περιοχές χωρίς εξυπηρέτηση. Αυτό δεν είναι μικρό θέμα, πηγε από τοπικά παράπονα, σε τοπική αυτοδιοίκηση, μέχρι και (αν θυμάμαι καλά) στην ίδια την Βουλη. Αν εξαιρέσουμε το ΚΤΕΛ Αττικής, ας πούμε κιόλας ότι η ΟΣΥ έχει υποδειγματικο έργο σχολιάζοντας το 608 και το 242, και αγνοώντας τα τρολλευ, το Β9 και το Α2.
Δεν θέλω με αυτήν την ανάρτηση να υπονοήσω ότι η ΟΣΥ είναι καλύτερη από τα ΚΤΕΛ ή ότι τα τελευταία δεν κάνουν σωστά το έργο τους, προσωπικά κιόλας μου έχουν ανυψώσει σημαντικά το επίπεδο των μετακινήσεων μου.