14-07-2024, 12:45 PM
(14-07-2024, 12:02 PM)Citaro Έγραψε: Αγαπητέ Δημήτρη, το εγχείρημα με τα ΚΤΕΛ προχωράει επειδή κάθονται στο τιμόνι 5 ανθρωποι με μεράκι (ενας εξ αυτών και ο πιο βασικός είσαι εσύ). Τα ΚΤΕΛ Αττικής μπορεί να αποτελούν παρελθον σε 3-4 μηνες, αυτο όμως δεν ξεπλένει το όνειδος της "υπηρεσίας τους". Το 2020 ήρθαν οχήματα Ευρώπης 10ετίας, τόσο στην ΟΣΥ όσο κ στο εν λόγω ΚΤΕΛ. Ειδικά οι νταλίκες Μονάχου, από τις πιο καλοοργανωμένες εταιρειες παγκοσμίως (MVG).Αν ξεκινήσω να γράφω για την Αττική, θέλω μια βδομάδα χαλαρά. Αυτό όμως που είπα είναι ότι με την αποχώρηση του ΚΤΕΛ Αττικής και του ΚΤΕΛ Ευβοίας που έχει προηγηθεί, μένουν οι αξιόλογοι εταίροι στον ιδιωτικό φορέα. Συνεπώς, το Υπουργείο και ο ΟΑΣΑ μπορεί, πρέπει και θα επενδύσει και σε αυτούς, όπως κάνει και με την ΟΣΥ. Απλά πρέπει να ενδιαφερθεί σοβαρά η Πολιτεία με την συγκοινωνία, όχι αγοράζουμε νέα λεωφορεία και δεν υπάρχουν υποδομές και οδηγοί και αντίστοιχα αγοράζουν οι ιδιώτες νέα λεωφορεία για να κυκλοφορούν στο 805 και στο 879.. Και όταν λέμε ότι υπάρχουν γραμμές που θέλουν αύξηση οχημάτων γιατί με τα προγραμματισμένα δρομολόγια γίνεται χαμός, μας δεσμεύει η σύμβαση, αδιαφορώντας για την πραγματικότητα εκεί έξω..
Συγκρίνονται τα οχήματα της MVG/ ΟΣΥ με τα οχήματα της MVG / KΤΕΛ; Πόση αδιαφορία είχαν οι ανθρωποι του Αττικής και τις καταντησαν ερείπια;;
Δεν μαυρίζω τις υπηρεσιες της ΟΣΥ. Καθαριότητα στα οχήματα ασύγκριτα καλύτερη και το προσωπικό, όταν το αφήνουν να δουλέψει σωστά (χωρις κομμενες βαρδιες, χωρις ουτοπικους χρονους διαδρομης κ με σωστα οχήματα) δεν δημιουργεί προβλήματα.
Αλλα ναι, πολιτική βούληση δεν υπάρχει. Και επισης δεν υπαρχει πλεον και διαθεσιμη αγορα εργασιας. Ποιος θα ερθει με 850€ βασικο, όταν μπορει να πιασει ενα μηχανακι Wolt και να βγαζει τα διπλα, δουλευοντας χωρις βαρδιες όποτε κ όσο θελει;
Μια που το έθιξες πάντως, τα οχήματα της MVG έχουν μικρό κινητήρα και ζορίζονται. Στην ΟΣΥ υπάρχει η επάρκεια στόλου για να μην δρομολογούνται καθημερινά, εν αντιθέσει με τα ΚΤΕΛ που ο αριθμός των οχημάτων είναι σταθερός, βάση της σύμβασης. Τα οχήματα του ΚΤΕΛ Κορίνθου που δούλευαν στην MVG είναι αυτά που μας έχουν ταλαιπωρήσει αρκετά (16, 30, 41, 42, 55, 59). Απλά τόσο η Κόρινθος όσο και η ΟΣΥ αντίστοιχα, τα μαζεύουν όσο αυτό γίνεται.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''