14-07-2024, 12:02 PM
(14-07-2024, 12:38 AM)MrVanHool Έγραψε: Αυτή η γενικη σκέψη έχει μια βάση, δεν έχει σχέση με την ουσία της διαφωνίας μας όμως.
Μακάρι η Πολιτεία να ενδιαφερθεί ουσιαστικά για τις συγκοινωνίες. Και όχι απαραίτητα υπέρ μόνο της ΟΣΥ. Το παρόν παράδειγμα του ιδιωτικού τομέα (πλην του ΚΤΕΛ Αττικής το οποίο διαρκώς και μονομερώς επικαλούνται οι πολέμιοι του εγχειρήματος και το οποίο αποχωρεί εντός της χρονιάς) έδειξε πολύ καλύτερα αποτελέσματα των ΚΤΕΛ στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με πολύ μικρότερη χρηματοδότηση από αυτή της ΟΣΥ. Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε που η συνεργασία προχωράει και θα προχωράει.
Αγαπητέ Δημήτρη, το εγχείρημα με τα ΚΤΕΛ προχωράει επειδή κάθονται στο τιμόνι 5 ανθρωποι με μεράκι (ενας εξ αυτών και ο πιο βασικός είσαι εσύ). Τα ΚΤΕΛ Αττικής μπορεί να αποτελούν παρελθον σε 3-4 μηνες, αυτο όμως δεν ξεπλένει το όνειδος της "υπηρεσίας τους". Το 2020 ήρθαν οχήματα Ευρώπης 10ετίας, τόσο στην ΟΣΥ όσο κ στο εν λόγω ΚΤΕΛ. Ειδικά οι νταλίκες Μονάχου, από τις πιο καλοοργανωμένες εταιρειες παγκοσμίως (MVG).
Συγκρίνονται τα οχήματα της MVG/ ΟΣΥ με τα οχήματα της MVG / KΤΕΛ; Πόση αδιαφορία είχαν οι ανθρωποι του Αττικής και τις καταντησαν ερείπια;;
Δεν μαυρίζω τις υπηρεσιες της ΟΣΥ. Καθαριότητα στα οχήματα ασύγκριτα καλύτερη και το προσωπικό, όταν το αφήνουν να δουλέψει σωστά (χωρις κομμενες βαρδιες, χωρις ουτοπικους χρονους διαδρομης κ με σωστα οχήματα) δεν δημιουργεί προβλήματα.
Αλλα ναι, πολιτική βούληση δεν υπάρχει. Και επισης δεν υπαρχει πλεον και διαθεσιμη αγορα εργασιας. Ποιος θα ερθει με 850€ βασικο, όταν μπορει να πιασει ενα μηχανακι Wolt και να βγαζει τα διπλα, δουλευοντας χωρις βαρδιες όποτε κ όσο θελει;