14-07-2024, 12:38 AM
(13-07-2024, 11:42 PM)Aggele Έγραψε: Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνιση θα προσπαθήσω να κλείσω από μεριάς μου το θέμα απλά λέγοντας ότι πως πρέπει συγκριτικά με τον χρόνο ανάπτυξης και υλοποίησης έργων σταθερής τροχιάς θα απαιτηθεί παραπάνω χρόνος να καλύψουν όντως το έργο που έχουν με βάση τον σχεδιασμό τους που δεν σημαίνει ότι από την φύση τους ως έργα δεν χρειάζονται απλά ότι η χρηματοδότηση δεν θα πρέπει να κατευθύνεται μόνο προς αυτά υποτίθεται ως "πράσινα" και να κινηθούν κονδύλια και προς το ανθρώπινο δυναμικό και τις υποδομές τις σου ώστε η ίδια να εξυπηρετήσει το έργο της και πως πρέπει να κοιτάμε στην ενίσχυση του ρόλου μιας δημόσιας συγκοινωνίας και όχι αυτό που επικρατεί τώρα!Αυτή η γενικη σκέψη έχει μια βάση, δεν έχει σχέση με την ουσία της διαφωνίας μας όμως.
Μακάρι η Πολιτεία να ενδιαφερθεί ουσιαστικά για τις συγκοινωνίες. Και όχι απαραίτητα υπέρ μόνο της ΟΣΥ. Το παρόν παράδειγμα του ιδιωτικού τομέα (πλην του ΚΤΕΛ Αττικής το οποίο διαρκώς και μονομερώς επικαλούνται οι πολέμιοι του εγχειρήματος και το οποίο αποχωρεί εντός της χρονιάς) έδειξε πολύ καλύτερα αποτελέσματα των ΚΤΕΛ στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με πολύ μικρότερη χρηματοδότηση από αυτή της ΟΣΥ. Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε που η συνεργασία προχωράει και θα προχωράει.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''