13-07-2024, 11:42 PM
(13-07-2024, 05:59 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις και μάλλον ούτε κι εσύ. Αλλά να κάνουμε μια προσπάθεια..Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνιση θα προσπαθήσω να κλείσω από μεριάς μου το θέμα απλά λέγοντας ότι πως πρέπει συγκριτικά με τον χρόνο ανάπτυξης και υλοποίησης έργων σταθερής τροχιάς θα απαιτηθεί παραπάνω χρόνος να καλύψουν όντως το έργο που έχουν με βάση τον σχεδιασμό τους που δεν σημαίνει ότι από την φύση τους ως έργα δεν χρειάζονται απλά ότι η χρηματοδότηση δεν θα πρέπει να κατευθύνεται μόνο προς αυτά υποτίθεται ως "πράσινα" και να κινηθούν κονδύλια και προς το ανθρώπινο δυναμικό και τις υποδομές τις σου ώστε η ίδια να εξυπηρετήσει το έργο της και πως πρέπει να κοιτάμε στην ενίσχυση του ρόλου μιας δημόσιας συγκοινωνίας και όχι αυτό που επικρατεί τώρα!
Αν προκύψει το χ νέο έργο υποδομής, θα γίνουν υποχρεωτικά κάποιες αλλαγές στον συγκοινωνιακο χάρτη. Αν είναι επέκταση μέσου σταθερής τροχιάς θα γίνει μετατροπή γραμμών που έχουν πλεον κοινό κομμάτι με αυτό σε τοπικές και θα εξοικονομηθουν οχήματα για να εξυπηρετηθουν οι οποίες περιοχές χρειάζονται νέα σύνδεση. Σε μια επέκταση καινούργιου τύπου (σήραγγα Σαλαμίνας, 314Γ αν ήταν στην ΟΣΥ ή ακόμα και το κάθε Χ7) μειώνονται αντίστοιχες βάρδιες από υφιστάμενες γραμμές της ΟΣΥ, ώστε να μπορεί να στηριχθεί αυτό το νέο έργο, αφού δεν αντέχει η ΟΣΥ να το στηρίξει αλλιώς.
Ας αφήσουμε στην άκρη το γεγονός ότι στην Σαλαμίνα το έργο εκτελείται απο το ΚΤΕΛ Σαλαμίνας (συνεπώς ο ΟΑΣΑ δεν μπορεί να πατήσει πέρα από το Πέραμα) και ας δούμε τι προτείνεις:
Σε αυτό το σενάριο, να επεκταθεί το 843 έως Σαλαμίνα αν όχι και το Β/Γ18 ως Αθήνα - Σαλαμίνα όπως λες.!
Το 843 έως Πέραμα με τα 12 οχήματα έχει κάθε 9 λεπτά και το υφιστάμενο 841/2 με 10 οχήματα έχει κάθε 8 λεπτά. Πόσα λεωφορεία παραπάνω χρειάζονται για να διατηρηθεί η υφιστάμενη συχνότητα με επέκταση έως την Σαλαμίνα για το 843 - 4 οχηματα τουλάχιστον - και πόσα για να γίνει το Αθήνα - Σαλαμίνα με την ίδια συχνότητα; (αφού πριν λέγατε πως όταν κατέβαινε στην Αθήνα ήταν πιο συχνό, άρα δεν μπορείς να το αραιώνεις) Τουλάχιστον 25 λεωφορεία!
Η πρώτη (ρητορική) ερώτηση είναι ΠΟΥ θα βρεις αυτά τα 19 παραπάνω λεωφορεία με τους 45 οδηγούς για τις επεκτάσεις που λες. ΠΟΥ;; Όταν εδώ γράφεται καθημερινά η κατάσταση που προκύπτει στις υφιστάμενες γραμμές από τα κενά οργανικών θέσεων οδηγών.
Η δεύτερη είναι για ποιον λόγο να υπάρχει απευθείας σύνδεση της Αθήνας και του Πειραιά με λεωφορείο έως την Σαλαμίνα, όταν το Μετρό φτάνει έως την Νίκαια; Για ποιον λόγο να υπάρχει απευθείας σύνδεση της Αθήνας με τον Γέρακα, όταν το Μετρό φτάνει στην Πλακεντίας; Εμπρός πίσω!!
Χάνουμε χρόνο για να συζητάμε άσκοπα πράγματα. Σκεφτείτε λίγο πριν γράψετε κάτι. Δεν είμαστε οι ομάδες στα διάφορα social που ο κάθε ένας λέει ό,τι του κατέβει. Δεν γίνεται να χάνονται εδώ οι σοβαρές απόψεις και να κυριαρχεί η παιδική χαρά...