12-07-2024, 01:50 PM
(10-07-2024, 07:35 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Δεν είναι σωστή σαν λύση να κατέβουν ξανά γραμμές στο κέντρο και επαναφορά κορμών (όσο κορμός ήταν κάτι Γ10 κλπ...) ή μάλλον θα ήταν λύση για την ταλαιπωρία των επιβατών αλλά ανέφικτη καθώς δεν υπάρχουν οχήματα και οδηγοί. Αν υπήρχαν οχήματα και οδηγοί θα είχαμε τοπικές γραμμές δύο φορές πιο συχνές από τους κορμούς (με όσα οχήματα ήθελε το Β18 για να βγάλει 20λεπτη συχνότητα, με τα ίδια το 841 βγάζει 10λεπτη), οπότε θα υπήρχε μεν μετεπιβίβαση αλλά θα πήγαινες εκεί και θα ήξερες ότι σε λίγο θα περάσει (2 φορές πιο συχνά σε σχέση με παλιά) και θα με πάει στο μετρό, όχι να περιμένεις μια ώρα και να μην σε πάει και εκεί που θες. Οπότε η λύση για μένα είναι η αύξηση συχνότητας αυτών των γραμμών αλλά όταν οι κορμοί που υπάρχουν τώρα έχουν κενά μιας ώρας συν, σημαίνει ότι σε κάθε περίπτωση τίποτα δεν λειτουργεί και τίποτα δεν μπορείς να βελτιώσειςΔεν διαφωνώ στην αύξηση λεωφορείων και οδηγών. Το θέμα όμως είναι ότι θα πρέπει να σταματήσει η συχνή εναλλαγή μέσων και συνδυαστικής μετακίνησης που πλέον αν δεν έρθει ένα λεωφορείο η εναλλακτική θυμίζει τετρις. Απλά λέω ότι στην ακτίνα που δεν εξυπηρετεί το μετρό πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον δύο τοπικά για να συνδέουν με το κέντρο της Περιοχής και τα υπόλοιπα να οδηγούν προς κέντρο. Όπως ακόμα χρειάζεται η επιβολή των λεωφορειογραμων και αλλαγές στην πολιτική κόστος κομίστρου και με κατάργηση του ΦΠΑ. Ώστε να γίνουν τα ΜΜΕ ποιο προσιτά. Σε λίγα χρόνια η Αθήνα θα επεκταθεί όπως ακολούθησαν τα προηγούμενα χρόνια πχ Μαραθώνας δυτική αττική βόρεια δεν γίνεται συνέχεια να σκάβουμε μετρό με διαγωνισμπυς να τρέχουν και να.ξην τελειώνουν ενώ αυτά τα λεφτά θα μπορούσαν να κατευθυνθουν σε λεωφορεία και οδηγούς