24-06-2024, 04:38 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-06-2024, 04:42 AM από Leon377. Edited 3 times in total.)
(24-06-2024, 03:04 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Από που και ως που ανέφικτη;;; Σου λένε πως μια χαρά μπορεί νταλίκα να μπει στον παράδρομο να αναστρέψει και δε θα μπορέσει ενα 12μετρο;Συγγνώμη αλλά εγώ δεν μπορώ να φανταστώ λεωφορείο σε ώρα αιχμής να κάνει αναστροφή και να πιάνει ακριανή λωρίδα αμέσως για να στρίψει ξανά αμέσως στην Ιασωνίδου (δεν είπα ότι δεν θα χωρέσει στο παράδρομο είπα ότι θα έχει θέμα λόγω Ιασωνίδου, αν πήγαιναν ευθεία όπως το Χ97 να το κάναμε)
Επίσης, καλά τα λέει ο giorgio, χωράνε νταλίκες στη ρεμίζα του Ελληνικού πίσω πίσω, στο ρεύμα προς Γλυφάδα. Είναι ιδεατό το σενάριο αυτό όμως; Μάλλον όχι. Το καλύτερο κατ' εμέ σενάριο θα ήταν 122 και Χ97 με ΑΦ στην Αργυρούπολη και τα 171, 122Θ, 124 και 154 αναστροφή στο Ελληνικό, στον παράδρομο Βουλιαγμένης.
Ότι χωράνε (με το ζόρι για μένα) χωράνε. Το θέμα είναι ότι θα δημιουργήσει μερικές φορές ένα κομφούζιο
Κάτ εμέ το καλύτερο είναι η Αργυρούπολη που ο σταθμός είναι απέξω αφού η στάση του σταθμού ελληνικό για τα 122/171 είναι πολύ μακριά (προς Αθήνα κατεύθυνση)