15-06-2024, 08:21 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-06-2024, 09:19 PM από Leon377. Edited 2 times in total.)
(15-06-2024, 05:37 PM)kostas720 Έγραψε: Αυτό συμβαίνει πολύ συχνά γιατί το 122 και το 122Θ δεν μπορούν να συντονιστούν αφού αφ' ενός το Θ είναι κυκλικό και το άλλο με αφετηρία-τέρμα και αφ' ετέρου δεν μπορούν να συνδιαστούν οι συχνότητες , το 122 έχει 15-20 κανονικά , ενώ το Θ 10-15 (με πολλές κομμένες βάρδιες και τα δρομολόγια γίνονται 15-45 τύπου). Η μόνη λύση είναι να έχουν κοινή αφετηρία ειδικά όταν θα ανοίξει πάλι το Ελληνικό και να αναχωρούν κάθε 20' (συνδυαστικά 10') , αν και ακόμα αμφιβάλλω αν και αυτό θα ήταν αρκετό. Μετά , τα 116-117 μπορούν να γίνουν κυκλικά στο Ελληνικό , θα δώσουν μια ενίσχυση σημαντικήΤην πολυαναφερομενη επιλογή του κόσμου να μπει στο πρώτο λεωφορείο σχολίασα
Εν τω μεταξύ ένα τοπ σενάριο θα ήταν τα 116 117 να μπορούσαν να πάνε Ελληνικό μέσω γκόλφ και Ευρυάλης για να είναι πιο σύντομα και να δίνουν μια καλή σύνδεση μετρό Γλυφάδας και να βγάλουν το 205 από την Ευρυάλη έτσι ώστε να γίνει και αυτό πιο γρήγορο