30-12-2009, 02:30 AM
(02-12-2009, 10:31 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Με αφορμή αυτή την αναφορά του φίλου LanciaHF να εκφράσω την απορία μου: Έχει κάποια λογική αυτό το σύστημα όταν έχει ελλείψεις οχημάτων μια γραμμή να τραβάει ο σταθμάρχης λεωφορεία από μια άλλη? Μήπως αυτή η πρακτική, αν και με καλή πρόθεση, χειροτερεύει τα πράγματα? Εκεί που υπήρχε μια γραμμή με προβληματική εξυπηρέτηση, ξαφνικά έχουμε δύο, αφού αραιώνει και η δεύτερη. Δεν είναι δυνατό να υπάρχει μια εφεδρεία οχημάτων και οδηγών στα αμαξοστάσια για να καλύπτονται τέτοιες περιπτώσεις χωρίς να χρειάζονται αναδιανομές μεταξύ γραμμών?
(29-12-2009, 11:21 PM)christos126 Έγραψε: Να θες ν' αγιάσεις και να μη σ' αφήνουν γιορτινές μέρες.με δρόμους ανοιχτούς και κίνηση μηδέν, γιατί το 227 δεν πέρασε ούτε των 06.30 ούτε των 06.42 αλλά ήρθε ένα σαρδελοποιημένο στις 06.53? Είναι το κερασάκι στην τούρτα, αφού εδώ και μήνες αυτή η γραμμή είναι στη χειρότερη φάση αναξιοπιστίας της εδώ και χρόνια, με καθημερινά ανεκτέλεστα δρομολόγια ασχέτως πορειών,εορτών, έργων ΗΣΑΠ κλπ.KAI που να δειτε τι θα γινει απο 12 του γεναρη που θα ξεκινησει παλι το χ13
Ταυτόχρονα αρκετές γραμμές της Λ. Βουλιαγμένης έχουν μειώσει τα δρομολόγιά τους -κάποιες για 2η ή 3η φορά- χωρίς να υπάρχει κάποια βελτίωση στο δρομολόγιό τους ή εξυπηρέτηση από άλλες γραμμές, όπως στα 057,Α3/Β3,237,856 αλλά και το 024. Έτσι ειδικά το βράδυ ψάχνεις το λεωφορείο με το κυάλι.
Δεν θα σας κανει το κυαλι να δειτε λεωφορειο θα χρειαζεστε τηλεσκοπιο και navigation
Eπροχθες μπηκα στο γραφειο κινησης να παρω μια βαρδια και οι ανθρωποι κανανε το σταυρο τους να τους βοηθησει ο θεος απο τις 12 του μηνα και μετα
Παραμιλαγαν και ελεγαν τροπαρια
Που θα βρουμε οδηγους,πως θα καλυψουμε τις βαρδιες και αλλα τετοια ελεγαν
Τα συμπερασματα δικα σας.