18-04-2024, 09:22 AM
(17-04-2024, 02:19 PM)kostas720 Έγραψε: Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές , ο οργανισμός δεν έχει καμία ευελιξία στην δρομολόγηση τις συγκεκριμένες ημέρες απεργιών , με αποτέλεσμα ο κόσμος να στοιβάζεται σε τραγικά σημεία , με κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα. Γραμμές όπως το 550 , 703 , Α5 , Α7 , Α1 , Β9 κτλ πρέπει να είναι όσο πιο ενισχυμένες γίνεται , ενώ οι τροφοδοτικές γραμμές , αφού το μετρό δεν λειτουργεί , πρέπει να αραιώνουν. Πχ σήμερα το Α1 έχει 6 δρομολόγια , το 550 5 , το Α7 7 και το Α8 11 , ενώ το 141 31 , το 720 28 και το 823 35. Άλλο πρόβλημα είναι οι τραγικές χρονοαποστάσεις που συναντάς σε όλες τις γραμμές , που ενώ έχει για παράδειγμα δρομολόγια κάθε 30-40 λεπτά , ξαφνικά έχει 10λεπτα και μετά πετάει ένα δίωρο κενό. Γενικά , στις απεργίες πρέπει να διεξάγεται πρώτα η σημαντική συγκοινωνία , που είναι οι διακεντρικές και αυτές που αντικαθιστούν τις γραμμές του μετρό και μετά οι τοπικο-τροφοδοτικές.Πού κολλάει ο Οργανισμός; Ο Οργανισμός αφιέρωσε ώρες για να φτιαχτούν δρομολογήσεις με προσωπικό ασφαλείας, τις οποίες ουδέποτε χρησιμοποίησε η ΟΣΥ.
Όταν τα Σωματεία καλύπτουν τους εργαζόμενους του Δημόσιου για 24ωρη απεργία, ανεξάρτητα από το είδος της απεργίας που έχει προκηρύξει το εταιρικό τους σωματείο και μένουν να στελεχωνονται ούτε 50 βάρδιες συνολικά, τι συζητάμε;!
Ποια ενίσχυση των κεντρικών γραμμών;!
Στην κρατική ΟΣΥ που αδιαφορεί για την πραγματική εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, παρά μόνο για το βόλεμα των υμετερων;
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''