17-04-2024, 07:27 PM
(17-04-2024, 02:19 PM)kostas720 Έγραψε: Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές , ο οργανισμός δεν έχει καμία ευελιξία στην δρομολόγηση τις συγκεκριμένες ημέρες απεργιών , με αποτέλεσμα ο κόσμος να στοιβάζεται σε τραγικά σημεία , με κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα. Γραμμές όπως το 550 , 703 , Α5 , Α7 , Α1 , Β9 κτλ πρέπει να είναι όσο πιο ενισχυμένες γίνεται , ενώ οι τροφοδοτικές γραμμές , αφού το μετρό δεν λειτουργεί , πρέπει να αραιώνουν. Πχ σήμερα το Α1 έχει 6 δρομολόγια , το 550 5 , το Α7 7 και το Α8 11 , ενώ το 141 31 , το 720 28 και το 823 35. Άλλο πρόβλημα είναι οι τραγικές χρονοαποστάσεις που συναντάς σε όλες τις γραμμές , που ενώ έχει για παράδειγμα δρομολόγια κάθε 30-40 λεπτά , ξαφνικά έχει 10λεπτα και μετά πετάει ένα δίωρο κενό. Γενικά , στις απεργίες πρέπει να διεξάγεται πρώτα η σημαντική συγκοινωνία , που είναι οι διακεντρικές και αυτές που αντικαθιστούν τις γραμμές του μετρό και μετά οι τοπικο-τροφοδοτικές.Καλά το μεγαλύτερο πρόβλημα στις απεργίες είναι πάντα Ράλλη και Μπραχάμι
Τελευταίο δρομολόγιο Α3 από Αθήνα 17.15. Κάθησα μισή ώρα στο Σύνταγμα και ενημέρωνα κόσμο να πάει να πάρει Α2 και 856 από την άλλη στάση
Τα δρομολόγια του Α1 μειώθηκαν σε 5 ανά κατεύθυνση. 550 από Φάληρο φύγανε 4. Α7 πέντε και τέσσερα αντίστοιχα