17-04-2024, 02:19 PM
(17-04-2024, 01:06 PM)akis Έγραψε: Σήμερα απεργία, το 550 με μόνο 1 όχημα και το Α7 με δυο, το ένα πίσω από το άλλο. Η τηλεματική γράφει για το 550 28 λεπτά, αλλά τελικά έφτασε μετά από μια ώρα και ένα τέταρτο (μια ώρα και ένα τέταρτο για να παει από Συγγρού-Φιξ στη Κατεχάκη). Φτάνει το λεωφορείο, ήμουν το τελευταίο άτομο που χώρεσε για τις επόμενες πέντε στάσεις, 3 άτομα στηριζόντουσαν στο παρμπρίζ. Ευτυχώς που είχε μπεί solaris νταλίκα και όχι GN, και είχε κλιματισμό. Ένα μεγάλο μπράβο στον οδηγό που καταφέρνει και εξυπηρετεί σε μια τόσο δύσκολη μέρα, με το επιβατικό κοινό να φωνάζει για να μπεί και να βγεί.Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές , ο οργανισμός δεν έχει καμία ευελιξία στην δρομολόγηση τις συγκεκριμένες ημέρες απεργιών , με αποτέλεσμα ο κόσμος να στοιβάζεται σε τραγικά σημεία , με κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα. Γραμμές όπως το 550 , 703 , Α5 , Α7 , Α1 , Β9 κτλ πρέπει να είναι όσο πιο ενισχυμένες γίνεται , ενώ οι τροφοδοτικές γραμμές , αφού το μετρό δεν λειτουργεί , πρέπει να αραιώνουν. Πχ σήμερα το Α1 έχει 6 δρομολόγια , το 550 5 , το Α7 7 και το Α8 11 , ενώ το 141 31 , το 720 28 και το 823 35. Άλλο πρόβλημα είναι οι τραγικές χρονοαποστάσεις που συναντάς σε όλες τις γραμμές , που ενώ έχει για παράδειγμα δρομολόγια κάθε 30-40 λεπτά , ξαφνικά έχει 10λεπτα και μετά πετάει ένα δίωρο κενό. Γενικά , στις απεργίες πρέπει να διεξάγεται πρώτα η σημαντική συγκοινωνία , που είναι οι διακεντρικές και αυτές που αντικαθιστούν τις γραμμές του μετρό και μετά οι τοπικο-τροφοδοτικές.