23-12-2010, 04:10 PM
Για το κόψιμο του 057 και την δημιουργία του 202 συμφωνώ και επαυξάνω, όπως και για την κατάργηση της "χαζομάρας" 538 που ποτέ δεν κατάλαβα σε τι αποσκοπούσε η δημιουργία της.
Το τμήμα των 057 και 024 που κόβεται καλύπτεται από το μετρό (γραμμή 2) ούτως ή άλλως, ενώ υπάρχει και η εναλλακτική λύση των τρόλλεϊ (γραμμή 1 στην θέση του 024, γραμμή 4 στην θέση του 057) αλλά και άλλες γραμμές λεωφορείων. Πιστεύω πως αργά η γρήγορα θα πρέπει να γίνει το ίδιο με το 732 (δύο τοπικές δηλ. 732 Σταθμός Αττικής - Άγιος Φανούριος και 214 Στ. Ευαγγελισμού - Νέα Ελβετία μέσω Φορμίωνος) αλλά και το 054 (ο κλάδος του Περισσού να συγχωνευθεί με το 605 που επίσης να γίνει τοπικό με αφετηρία τα Άνω Πατήσια, ενώ από την πλευρά του Βύρωνα να καραπυκνώσει το 209 και να έχει 12μετρα λεωφορεία - απ' ότι θυμάμαι η διαδρομή τους μεταξύ Παγκρατίου και Μεταμόρφωσης ταυτίζεται). Το 224 πρέπει να φύγει από το κέντρο και να διέρχεται μέσω της Λεωφ. Αλεξάνδρας, ενώ η επίγεια εξυπηρέτηση του κέντρου πρέπει να γίνεται μόνο από τα τρόλλεϊ και έναν αριθμό υφιστάμενων και νέων γραμμών με midi λεωφορεία Solaris που να μπορούν να προσφέρουν μεγάλη συχνότητα δρομολογίων με ευκολία ελιγμών. Σταδιακά, τα μεγάλα θερμικά (12 και 18 μέτρων) πρέπει να φύγουν από το κέντρο με τις αφετηρίες των κορμών να μεταφερθούν περιμετρικά αυτού.
Βεβαίως η συχνότητα του κλάδου του 057 που απομένει μου φαίνεται ανεπαρκής κάθε 15 λεπτά με midi λεωφορεία. Θα έπρεπε κατά την γνώμη μου ή να βάλουν μεγαλύτερα λεωφορεία ή πιο συχνά δρομολόγια. Το πρώτο θα ήταν οικονομικότερο καθώς θα γλύτωναν οδηγούς.
Το τμήμα των 057 και 024 που κόβεται καλύπτεται από το μετρό (γραμμή 2) ούτως ή άλλως, ενώ υπάρχει και η εναλλακτική λύση των τρόλλεϊ (γραμμή 1 στην θέση του 024, γραμμή 4 στην θέση του 057) αλλά και άλλες γραμμές λεωφορείων. Πιστεύω πως αργά η γρήγορα θα πρέπει να γίνει το ίδιο με το 732 (δύο τοπικές δηλ. 732 Σταθμός Αττικής - Άγιος Φανούριος και 214 Στ. Ευαγγελισμού - Νέα Ελβετία μέσω Φορμίωνος) αλλά και το 054 (ο κλάδος του Περισσού να συγχωνευθεί με το 605 που επίσης να γίνει τοπικό με αφετηρία τα Άνω Πατήσια, ενώ από την πλευρά του Βύρωνα να καραπυκνώσει το 209 και να έχει 12μετρα λεωφορεία - απ' ότι θυμάμαι η διαδρομή τους μεταξύ Παγκρατίου και Μεταμόρφωσης ταυτίζεται). Το 224 πρέπει να φύγει από το κέντρο και να διέρχεται μέσω της Λεωφ. Αλεξάνδρας, ενώ η επίγεια εξυπηρέτηση του κέντρου πρέπει να γίνεται μόνο από τα τρόλλεϊ και έναν αριθμό υφιστάμενων και νέων γραμμών με midi λεωφορεία Solaris που να μπορούν να προσφέρουν μεγάλη συχνότητα δρομολογίων με ευκολία ελιγμών. Σταδιακά, τα μεγάλα θερμικά (12 και 18 μέτρων) πρέπει να φύγουν από το κέντρο με τις αφετηρίες των κορμών να μεταφερθούν περιμετρικά αυτού.
Βεβαίως η συχνότητα του κλάδου του 057 που απομένει μου φαίνεται ανεπαρκής κάθε 15 λεπτά με midi λεωφορεία. Θα έπρεπε κατά την γνώμη μου ή να βάλουν μεγαλύτερα λεωφορεία ή πιο συχνά δρομολόγια. Το πρώτο θα ήταν οικονομικότερο καθώς θα γλύτωναν οδηγούς.