30-09-2023, 01:36 AM
(28-09-2023, 05:57 PM)Giannis Έγραψε: Γενικά η ποιότητα των υπηρεσιών της ΟΣΥ έχει πέσει αρκετά σε σχέση με 1,5 χρόνο πριν που ξανάρχισα να χρησιμοποιώ τακτικά λεωφορεία. Θυμάμαι ότι τον Φεβρουάριο του 2022 ήταν πιο πυκνά τα δρομολόγια των λεωφορείων, είχαν μόλις προσλάβει και οδηγούς εξάλλου, οι οποίοι ωστόσο σταδιακά αποχώρησαν. Η τηλεματική λειτουργούσε πολύ καλύτερα τότε, σπάνια θα έβρισκες κάποιο όχημα που δεν θα φαινόταν στον χάρτη της εφαρμογής. Πλέον δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο να μην εμφανίζεται κάποιο όχημα στην εφαρμογή, ενώ και πολλές οθόνες μέσα στα οχήματα δεν λειτουργούν, το ίδιο και η ηχητική αναγγελία των στάσεων. Επίσης και η εφαρμογή έχει δυσλειτουργίες και κολλάει περισσότερο ή τουλάχιστον αυτή την αίσθηση έχω.
Μόνο οι γραμμές που είναι στα ΚΤΕΛ (εκτός από του Αττικής) δουλεύουν ρολόι πια (αν και το δίνω ότι ακόμα και τα Αττικής στο κομμάτι της τηλεματικής είναι πιο αξιόπιστα από ΟΣΥ), και άντε κάποιες κομβικές γραμμές όπως 703 550 608 Α2. Το πρόβλημα είναι πολύ έντονο στις γραμμές που εξυπηρετεί το αμαξοστάσιο των Άνω Λιοσίων και πόσο μάλλον στις τοπικές γραμμές που έχουν πάρει από τον βοτανικό, τουλάχιστον έτσι το βιώνουμε εμείς οι κάτοικοι Ιλίου. Από τον Οκτώβριο του 2022, το 701 κυκλοφορεί με μείον ένα όχημα, οπότε διαρκώς χάνει δρομολόγια μια τοπική γραμμή που ούτως ή άλλως έχει δρομολόγια ανά 25-35 λεπτά τις καθημερινές, και καταλήγει να φτάνει στα 35-45 στη καλύτερη! Τα απογεύματα μεταξύ 19:30 και 21:30 μένει με ένα όχημα οπότε τις απογευματινές ώρες (και μιλάμε για ένα λεωφορείο που κατεβαίνει από το Καματερό σε γειτονιές του Ιλίου που δεν έχουν άλλη συγκοινωνία και τις συνδέει με το κέντρο, σε ώρες που πάνε από και προς τα φροντιστήρια πολλοί μαθητές αλλά και όσοι γυρνάνε από το μετρό), και έχει δρομολόγια ανά μια ώρα, που το θεωρώ το λιγότερο τραγικό. Πάντως το 704 με το οποίο έχει κοινή δρομολόγηση δεν χάνει ποτέ δρομολόγια, οπότε θαρρώ ότι κόβουν το 701 γιατί θεωρούν πως θα καλύψει το Γ12 και το 25 (που αν όντως ισχύει, είναι το λιγότερο γελοίο, διότι η Αγίου Νικολάου απέχει αρκετά από τη Πριάμου και τους άλλους δρόμους του Καματερού που καλύπτει το 701, και είναι και ανηφόρες πολλές....). Όταν έχει θερινό πάλι καλά γίνονται όλα τα προβλεπόμενα, αν και η συχνότητα ήταν εξαρχής στα 30-45 λεπτά. Υπάρχει επίσης πολύ μεγάλο κενό μεταξύ του τελευταίου 705 και του επόμενου 701, αφού το τελευταίο φεύγει 14:50 και το επόμενο κανονικά έπρεπε να είναι 15:20, αλλά διαρκώς κόβεται και το επόμενο είναι 15:40... 50 λεπτά αναμονή μέσα στο μεσημέρι...
Βέβαια και οι κεντρικές γραμμές πάσχουν αρκετά. Αν και δεν κόβονται σε τέτοιο βαθμό όσο τα τοπικά, εκεί είναι χειρότερα γιατί κόβονται δρομολόγια τελευταία στιγμή, κάθονται λεωφορεία στην αφετηρία και δε φεύγουν ποτέ, και ειδικά στη περίπτωση του Α11/Β11, δεν φαίνονται σχεδόν ποτέ στην εφαρμογή τους τελευταίους 6 μήνες! Οι οδηγοί έχουν την τάση να ξεκινούν το δρομολόγιο στη στάση παλαιό τέρμα από Πετρούπολη αντί να ανεβαίνουν στο κανονικό τέρμα στο τερρα πέτρα μαζί με το 747, και αυτό προκαλεί πρόβλημα στον συγχρονισμό της τηλεματικής και δεν αλλάζει το δρομολόγιο, ούτε ο οδηγός μεριμνεί να το αλλάξει χειροκίνητα, οπότε απλά δε φαίνεται. Το αποτέλεσμα είναι σε ώρα αιχμής να φαίνονται συνδυαστικά 3 οχήματα μόνο! Έχει υποβαθμιστεί πλήρως η συγκοινωνία της περιοχής και όλοι σφυρίζουν αδιάφορα. Η κατάσταση στο Ίλιον κάπως σώζεται τουλάχιστον λόγω του 732, ειδικά μετά την επέκταση του προς νέα Θηβών, γιατί είναι πολύ συχνό και είτε φαίνεται είτε όχι ξέρεις ότι κάτι θα περάσει...
Εννοείται πως ό,τι αναφέρω εδώ το έχω αναφέρει εγγράφως και στον ΟΑΣΑ αλλά δυστυχώς ποτέ δεν έλαβα απάντηση και το πρόβλημα απλά συνεχίζεται και μερικές φορές γίνεται και χειρότερο (Μια μέρα πριν 3 εβδομάδες το επόμενο 701 μετά το τελευταίο 705 των 14:50 ήταν στις 17:00...)...
ΟΑΣΑ, ΚΤΕΛ Αρκαδίας και ξερό ψωμί