06-07-2023, 09:25 AM
(05-07-2023, 08:37 PM)Thanos2265 Έγραψε: Επειδη καπου θυμάμαι είχα παλιότερα διαβάσει πως τουλάχιστον τα crossway τραβάνε στις ανηφόρες, να αναφέρω πως μόνο αυτή δεν είναι η περίπτωση. Ειδικα σε αυτα δρομολογημενα στο 036, τώρα με τις ζεστές κλείνουν το κλιματισμό για να ανέβουν τις ανηφόρες του Ψυχικού και της Κυψελης. Απο τις 5-6 φορες που δεν τον έχει κλείσει οδηγός, πέρα από το ότι έκανε ένα τέταρτο να ανεβάσει στροφές, 2 φορές ( οχηματα 6270 κ 6286) έσβησε το λεωφορειο. Μονο στο Ε14 θεωρώ είναι μια γραμμή που ταιριάζουν.Αφού το ξέρουμε ότι οι δημόσιοι οργανισμοί μας ΠΡΕΠΕΙ να αγοραζουν από τον Κοντέλλη (το γιατί ψάξτε το) θα τρωμε στη μαπα την Ιveco.
Το όχημα 6270 επισης, δεν ξέρω απο που εχει έρθει(έχει ένα σημάδι από αυτοκόλλητο νο19 δεξιά της προμετωπιδας), αλλά θολοι τροχών και σε όποια γωνία του έχει φύγει χρώμα, είναι σε κατάσταση σκουριας ίδια με διαλυμένες gn.
Σε καθε περιπτωση ομως, μεταξύ των πούλμαν δίπορτων (6229-6257) κ των τριπορτων, προτιμώ τα τελευταια, για να μην πω ότι τα ...συμπαθώ κιολας.
Εχουν τεραστιο χωρο ορθιων στο μπροστινό τμημα κ άνετες καρεκλες πίσω, που χωραμε να καθισουμε κ οι ψηλοι. Τα 220/1 κ το 235 βγαινουν καλύτερα με αυτα τα οχηματα , παρα με οποιαδηποτε αλλα (ουτε τα διπορτα citaro/man Βοτανικου κανουν δουλεια)