18-05-2023, 05:12 PM
(18-05-2023, 10:21 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Το θέμα είναι ότι το κράτος αν δεν δώσει χρήμα ώστε η κρατική ΟΣΥ να πληρώσει οδηγούς καλύτερα ή να αλλάξει το ενιαίο μισθολόγιο να πληρώνονται καλύτερα είτε αν δεν αυξήσει την αποζημίωση στο χλμ των γραμμών των ΚΤΕΛ ώστε να δώσουν και αυτοί καλύτερου μισθούς σε οδηγούς να εκτελέσουν το έργο δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι , οδηγοί δεν θα υπάρξουν είτε είναι ιδιωτικό είτε είναι δημόσιο. Αφού έλεγχος εισητηρίων δεν υφίσταται ώστε να υπάρξουν έσοδα
8 στους 10 επιβάτες λεωφορείου χρησιμοποιούν και το μετρό. Εκεί δεν μπαίνεις χωρίς εισιτήριο (ή μπαίνεις αφού γίνεις φορτικός και περάσεις με το μπούγιο τις μπάρες, αλλά δεν γίνεται συνέχεια αυτό).
Άρα, σίγουρα 8 στους 10 έχουν έγκυρο εισιτήριο κατά την επιβίβαση στο λεωφορείο. Το ότι δεν επικυρώνει σχεδόν κανένας μέσα στα λεωφορεία, έχει να κάνει με το ότι οι περισσότεροι είναι με κάρτες απεριορίστων και από μετεπιβίβαση, οπότε έχουν ακυρώσει ήδη νωρίτερα το εισιτήριό τους.
Ποτέ μα ποτέ δεν επικυρώνω την ετήσια κάρτα μου στα λεωφορεία. Δεν συντρέχει λόγος. Επίσης, το ποσοστό λαθρεπιβίβασης είναι αυτό που συναντάς σε κάθε πόλη του εξωτερικού. Μαθητές, νεαροί κλπ. ψάχνουν πάντα τρόπο να το αποφύγουν. Και μεταξύ μας, όταν δεν υπάρχει κανένας απολύτως έλεγχος, ποιός είναι τόσο φιλότιμος να το πληρώσει για την τιμή των όπλων;
Εν πάσει περιπτώσει, πρέπει να υπάρχει κίνητρο για όλους. Η τιμολογιακή πολιτική του 1,20€ παντού, δεν βοηθάει. Σε πολλές περιπτώσεις μπαίνουμε στα λεωφορεία για 2-3 στάσεις (πχ Ζωγράφου που έχει ανηφόρες) είναι άδικη η χρέωση (άρα κανένας δεν πληρώνει), από την άλλη το 1,20€ για δυο ώρες δρόμο είναι ξεφτίλα και δημιουργεί τρύπα στα ταμεία.