16-05-2023, 06:18 PM
(16-05-2023, 05:17 PM)patrinos Έγραψε: Η ΟΣΥ παίρνει χιλιομετρική αποζημίωση όπως τα ΚΤΕΛ; Και να το θέσω διαφορετικά. Η επιδότηση που πραγματικά παίρνει πόσο είναι σε αντιστοιχία με τα ΚΤΕΛ; Φτάνει στο ίδιο ποσό ή στο τέλος είναι μικρότερο; Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να έχουμε ένα σωστό μέτρο σύγκρισης για την ΟΣΥ και τα ΚΤΕΛ...Η ΟΣΥ λαμβάνει γενναιότατες κρατικές επιχορηγησεις, καθώς αδυνατεί να καλύψει με ίδια μέσα τις πάγιες ανάγκες της (μισθοδοσια, ανταλλακτικά, υποδομές κτλ).
Τα ΚΤΕΛ απο την άλλη αμείβονται χιλιομετρικά για ο,τι εκτελούν και τίποτα άλλο.
Συνεπώς για ποια σύγκριση μιλάμε; Για μια εταιρεία που ανεξαρτήτως τρόπου διοίκησης, δεν την αγχώνει κάτι, διότι τα σπασμένα ή την ανικανότητα ή την αδιαφορία της εταιρείας, την πληρώνει άλλος; Δεν το καταλαβαίνω πραγματικά!
Η αναλογία που τέθηκε σαν δεδομένο για τον ορισμό του ποσού της χιλιομετρικής αποζημίωσης των ΚΤΕΛ, που ήταν και ο λόγος που μπήκαν τα ΚΤΕΛ στο έργο του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΑ, ήταν ότι ένα όχημα της ΟΣΥ για 1 οχχλμ κοστίζει γύρω στο 5,6 , όταν τα ΚΤΕΛ αποζημιώνονται με 1,41!
Θα μας πείτε δηλαδή ότι τα ΚΤΕΛ ζημίωσαν το κράτος που εκτελούσε καταπληκτική συγκοινωνία στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη πριν το 2019; Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε μάλλον!
Απλά πράγματα. Το κάθε ΚΤΕΛ αν δεν βγαίνει, βάζει λουκέτο και το κλείνει το μαγαζί (όπως έγινε στην Σαλαμίνα, την Αίγινα, την Μυτιλήνη κτλ κτλ). Η κάθε ΟΣΥ όσο κι αν δεν βγαίνει, δανείζεται με εγγυήσεις του δημοσίου που καλούμαστε εμείς να πληρώσουμε στο τέλος με τις κρατικές επιχορηγησεις για να καλυφθεί το λειτουργικό της έλλειμμα. Και το βόλεμα στο δημόσιο συνεχίζεται στην υγειά του φορολογουμενου...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''