16-05-2023, 03:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-05-2023, 03:08 PM από Mrtrolleibus. Edited 1 time in total.)
(16-05-2023, 02:17 PM)MrVanHool Έγραψε: Συνεπώς, αν το πρόβλημα είναι οι οδηγοί θεωρώ πως θα έπρεπε να εστιάσεις περισσότερο εκεί και όχι στα ΚΤΕΛ, διότι κι εκεί υπάρχει το αντίστοιχο πρόβλημα.Και καταλήγω εκεί που είχα πει και σε προηγούμενη απάντηση ότι δεν βρίσκουν ούτε τα ΚΤΕΛ οδηγούς ,για αυτό δεν εκτελούν τις δέκα από τις δώδεκα γραμμές που έχουν πάρει από 1η Φλεβάρη ...έχουν περάσει τρειαμιση μήνες και δεν τις εκτελούν ... Λόγω μη οδηγών ... Μήπως ούτε αυτοί πληρώνουν λέω γω από ότι έχω μάθει ;Άρα αν ιδιωτικοποιηθούν όλα που θα βρουν χιλιάδες οδηγούς τα ΚΤΕΛ που θα χρειαστούν αν δεν βρίσκουν τώρα μερικούς ;Το πρόβλημα έλλειψης οδηγών είναι παγκόσμιο γιατί κάποιοι αρνούνται να καταλάβουν ότι αυτή η δουλειά δεν αξίζει 900 ευρώ ... Όταν καταλάβουν ότι αξίζει πολύ περισσότερα και τα δώσουν τότε ίσως βρουν ... Είναι κάτι σαν τους σερβιτόρους στην Μύκονο που δεν βρίσκουν
Το αν σκοπός της Πολιτείας διαχρονικά ήταν η ιδιωτικοποιηση των συγκοινωνιών η οποία τελικώς επετεύχθη εν μέρει είναι άλλη συζήτηση, αλλά πρέπει να εξεταστεί παράλληλα με αυτή την διαπίστωση, αν οι παρεχόμενες υπηρεσίες βελτιώθηκαν για το επιβατικό κοινό συνολικά! Η παρουσία των ΚΤΕΛ βοήθησε την ΟΣΥ να βελτιώσει κι η ίδια την εικόνα που είχε μέχρι το 2019 λοιπόν και δεν θα μιλήσω καθόλου για τις παρεχόμενες υπηρεσίες των 3 ΚΤΕΛ που συμφωνούμε όλοι ότι διαφέρουν της ναυαρχίδας του έργου.
Τα λεφτά που παίρνουν οι οδηγοί από την άλλη, στις δημόσιες εταιρίες περιορίζονται από τους κανονισμούς των Μνημονίων και του Υπερταμειου διότι η ΟΣΥ στον καπιταλιστικό κόσμο που ζούμε ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ αν ήταν μια ιδιωτική επιχείρηση, συνεπώς πρέπει να βρεθούν κάποιες λύσεις για να μην χρηματοδοτεί ο φορολογούμενος πολίτης μια μαύρη τρύπα που δεν παράγει και έργο μάλιστα (μεχρι το 2019). Στις ιδιωτικές επιχειρήσεις των ΚΤΕΛ απο την άλλη, όταν η χιλιομετρική αποζημίωση είναι 1,41 με όλα τα έξοδα που υπάρχουν (φανερά και κρυφά), δεν είναι βιώσιμες οι επιχειρήσεις για τρομερές αυξήσεις, την στιγμή που η εικόνα των μισθών στην ελληνική κοινωνία είναι κάτω από τα 900 καθαρά που δίνουν τα ΚΤΕΛ.
Το πρόβλημα της έλλειψης οδηγών είναι παγκόσμιο και πρέπει οι κυβερνήσεις να δουλέψουν σοβαρά πάνω στον πρόβλημα αυτό.