16-05-2023, 02:17 PM
(16-05-2023, 10:36 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Μα το πρόβλημα όλο ξεκινάει από την έλλειψη οδηγών της οποίας λόγος είναι η αμοιβή ... Όταν το κράτος δίνει μισθούς πείνας ποιος θα έρθει να δουλέψει τις γραμμές... Τρόλεϊ για την Κυριακή υπάρχουν ,οδηγοί δεν υπάρχουν να τα δουλέψουνΣυνεπώς, αν το πρόβλημα είναι οι οδηγοί θεωρώ πως θα έπρεπε να εστιάσεις περισσότερο εκεί και όχι στα ΚΤΕΛ, διότι κι εκεί υπάρχει το αντίστοιχο πρόβλημα.
Το αν σκοπός της Πολιτείας διαχρονικά ήταν η ιδιωτικοποιηση των συγκοινωνιών η οποία τελικώς επετεύχθη εν μέρει είναι άλλη συζήτηση, αλλά πρέπει να εξεταστεί παράλληλα με αυτή την διαπίστωση, αν οι παρεχόμενες υπηρεσίες βελτιώθηκαν για το επιβατικό κοινό συνολικά! Η παρουσία των ΚΤΕΛ βοήθησε την ΟΣΥ να βελτιώσει κι η ίδια την εικόνα που είχε μέχρι το 2019 λοιπόν και δεν θα μιλήσω καθόλου για τις παρεχόμενες υπηρεσίες των 3 ΚΤΕΛ που συμφωνούμε όλοι ότι διαφέρουν της ναυαρχίδας του έργου.
Τα λεφτά που παίρνουν οι οδηγοί από την άλλη, στις δημόσιες εταιρίες περιορίζονται από τους κανονισμούς των Μνημονίων και του Υπερταμειου διότι η ΟΣΥ στον καπιταλιστικό κόσμο που ζούμε ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ αν ήταν μια ιδιωτική επιχείρηση, συνεπώς πρέπει να βρεθούν κάποιες λύσεις για να μην χρηματοδοτεί ο φορολογούμενος πολίτης μια μαύρη τρύπα που δεν παράγει και έργο μάλιστα (μεχρι το 2019). Στις ιδιωτικές επιχειρήσεις των ΚΤΕΛ απο την άλλη, όταν η χιλιομετρική αποζημίωση είναι 1,41 με όλα τα έξοδα που υπάρχουν (φανερά και κρυφά), δεν είναι βιώσιμες οι επιχειρήσεις για τρομερές αυξήσεις, την στιγμή που η εικόνα των μισθών στην ελληνική κοινωνία είναι κάτω από τα 900 καθαρά που δίνουν τα ΚΤΕΛ.
Το πρόβλημα της έλλειψης οδηγών είναι παγκόσμιο και πρέπει οι κυβερνήσεις να δουλέψουν σοβαρά πάνω στον πρόβλημα αυτό.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''