Το Α1 είναι αδύνατο να καταργηθεί μεσοπρόθεσμα για διάφορους λόγους :
1) Η ταχύτητα του τραμ δεν είναι επαρκής. Τις ώρες αιχμής κουτσά στραβά φτάνει παράλληλα με το Α1 στη Γλυφάδα. Τα βράδια όμως με τη λιγοστή κίνηση , το Α1 έχει πάει και έχει γυρίσει μέχρι να φτάσει Βούλα το τράμ.
2) Το πράσινο κύμα (ή όπως το λένε) , δηλαδή η απόλυτη προτεραιότητα του τραμ σε διασταυρώσεις με αυτοκίνητα , δεν έιναι ακόμα σε λειτουργία.
3) Ούτε τα δρομολόγια δεν είναι επαρκής. Παρότι είναι συχνά δεν θεωρώ ότι μπορούν να αντικαταστήσουν το Α1 (και μάλλον το Β1) αν καταργηθούν. Και τα ΣΚ είναι φίσκα με δρομολόγια στο τέταρτο (περίπου διπλάσια από του Α1).
Βέβαια όπως έχω ξαναπεί με τον τρόπο που λειτουργεί το Α1 δεν βοηθά κανέναν. Για εμένα χρειάζεται επαναφορά του εξπρές Χ1 με τις απαραίτητες μόνο στάσεις. Το τραμ μπορεί να καλύψει τις υπόλοιπες.
1) Η ταχύτητα του τραμ δεν είναι επαρκής. Τις ώρες αιχμής κουτσά στραβά φτάνει παράλληλα με το Α1 στη Γλυφάδα. Τα βράδια όμως με τη λιγοστή κίνηση , το Α1 έχει πάει και έχει γυρίσει μέχρι να φτάσει Βούλα το τράμ.
2) Το πράσινο κύμα (ή όπως το λένε) , δηλαδή η απόλυτη προτεραιότητα του τραμ σε διασταυρώσεις με αυτοκίνητα , δεν έιναι ακόμα σε λειτουργία.
3) Ούτε τα δρομολόγια δεν είναι επαρκής. Παρότι είναι συχνά δεν θεωρώ ότι μπορούν να αντικαταστήσουν το Α1 (και μάλλον το Β1) αν καταργηθούν. Και τα ΣΚ είναι φίσκα με δρομολόγια στο τέταρτο (περίπου διπλάσια από του Α1).
Βέβαια όπως έχω ξαναπεί με τον τρόπο που λειτουργεί το Α1 δεν βοηθά κανέναν. Για εμένα χρειάζεται επαναφορά του εξπρές Χ1 με τις απαραίτητες μόνο στάσεις. Το τραμ μπορεί να καλύψει τις υπόλοιπες.