05-04-2023, 04:29 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-04-2023, 04:31 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Το ότι το #116 είναι το τελευταίο Ν1 της Ανθούσας μοιάζει να ισχύει αλλά στα νούμερα των Ν1 που είναι ακόμα στο Μπραχάμι δεν φαίνεται να έπεσε μέσα. Σε κάθε περίπτωση θα δούμε πως θα εξελιχτεί το πράγμα και για μένα εσωτερική πληροφόρηση δεν έχει νόημα αφού μπορεί και στην ίδια την ΟΣΥ να μην έχουν λάβει κάποια απόφαση ή να αλλάξουν γνώμη με αποτέλεσμα η όποια πληροφορία διοχετεύτηκε να μην επιβεβαιωθεί.
Ενδιαφέρον ότι το 821 είναι με Neoplan midi ενώ το 811 με Ν2. Βέβαια έχει δύο οχήματα απόγευμα και σίγουρα δύο μιντι είναι προτιμότερα από ένα 12μετρο αλλά είναι θέμα ημερών να ξανακόψουν το 2ο απογευματινό όχημα και η γραμμή θα μείνει με ένα μιντι αν είναι μόνιμη η υποβάθμιση σε αυτά. Δεν ξέρω κι αν οι συνεχείς στάσεις εργασίας επηρεάζουν με κάποιον τρόπο το τι βγαίνει και όπως φαίνεται αυτή η βδομάδα θα πάει έτσι. Μιντοποιημένα φαίνεται πως παραμένουν επίσης τα 619, 837 και 212.
Ενδιαφέρον ότι το 821 είναι με Neoplan midi ενώ το 811 με Ν2. Βέβαια έχει δύο οχήματα απόγευμα και σίγουρα δύο μιντι είναι προτιμότερα από ένα 12μετρο αλλά είναι θέμα ημερών να ξανακόψουν το 2ο απογευματινό όχημα και η γραμμή θα μείνει με ένα μιντι αν είναι μόνιμη η υποβάθμιση σε αυτά. Δεν ξέρω κι αν οι συνεχείς στάσεις εργασίας επηρεάζουν με κάποιον τρόπο το τι βγαίνει και όπως φαίνεται αυτή η βδομάδα θα πάει έτσι. Μιντοποιημένα φαίνεται πως παραμένουν επίσης τα 619, 837 και 212.