30-03-2023, 08:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-03-2023, 08:13 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
(30-03-2023, 04:27 PM)ecoj Έγραψε: Πέραν του Χ93 καμία άλλη γραμμή του Βοτανικού δεν είχε πλήρη απαλλαγή από Ν2. Συνήθως καθημερινές οι κεντρικές γραμμές είχαν από 0 ως 2 Ν2 ανάλογα τη μέρα και έτσι δεν ήταν αισθητή η παρουσία τους ενώ τα δίπορτα εμφανίζονταν σχεδόν μόνο σε 619, 811, 837 και 852. Πλέον έχουν γεμίσει όλες οι γραμμές του Βοτανικού Ν2 και τα δίπορτα μπάινουν όπου να 'ναι. Προφανώς όταν βλέπεις πχ το 837 σήμερα να έχει ένα τρίπορτο Citaro και ένα Neoplan midi καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά.Κυκλοφορωντας 2 ωρες την ημέρα Πατησίων/Ακαδημίας/Πανεπιστημίου μπορώ να πω ότι μόνο στο 224 έβλεπα Ν2 και μια φορά το μήνα στο 622. 813 και 054 δεν είχα δει ποτέ για αυτό το λόγο μου κάνει τόση εντύπωση τώρα (όπως και Α13). Αλλά δεν έμπαινα και στην εφαρμογη να δω τη κάθε γραμμή
Τι θέμα μπορεί να υπάρχει με τα leasing πάντως;