08-03-2023, 12:03 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-03-2023, 12:04 PM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
(07-03-2023, 05:13 PM)Citaro Έγραψε: Nαι, βλέπεις, ζητάμε δύσκολα πράγματα ... εν τω μεταξύ, leasing δεν είναι τα οχήματα; Γιατί δεν διακόπτεται η σύμβαση για αυτά που είναι ακατάλληλα; Αντε να δεχθώ ότι το 2020, αυτά είχε η αγορά και αυτά έφεραν. Το 2023 όμως, κι ενώ η αγορά μεταχειρισμένων λεωφορείων έχει γεμίσει, γιατί δεν ζητείται αντικατάσταση των οχημάτων;
LE/LEÜ (το λέει και το ακρωνύμιο "Überland" - ημιαστικό) Iveco δίπορτα, όλα αυτά είναι οχήματα που δεν είναι εντός προδιαγραφών αστικής συγκοινωνίας. Και δεν φτάνει που δεν ενεργεί ανάλογα η ΟΣΥ να τα ξεφορτωθεί, έρχονται και τα αμαξοστάσια και τα δρομολογούν εκεί που δεν πρέπει. Όσο άστοχο ήταν το LEÜ στο 051, άλλο τόσο λάθος είναι τα Iveco στα 036, 214, 203, 220, 235 που διασχίζουν τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας.
Έχει χάρη που δεν επιτρέπουν οι μαύρες αυτές μέρες συγκρίσεις και παραινέσεις. Όμως, θεωρώ ότι, μετά το ξήλωμα του ΟΣΕ, σειρά έχει και ο ΟΑΣΑ με την ΟΣΥ.
Δεν θυμάμαι ακριβώς τι έγραφε η σύμβαση, αλλά τους επέτρεπε να φέρουν λεωφορεία 2πορτα με αναβαθμίδες (σκαλοπάτια). Οπότε δεν έχουν λόγο να τα αλλάξουν.
Μακάρι να έδιωχναν τα 2πορτα Crossway από Νορβηγία. Ίσως και τα Volvo, που έχει το Μπραχάμι. Τουλάχιστον τα 2πορτα Citaro και τα MAN, δεν είναι τόσο τραγικά στενά όσο εκείνα. Ούτε τόσο άσχημα.
Τουλάχιστον όταν τελειώσει το leasing, να μην τα αγοράσει το δημόσιο αυτά.