30-11-2022, 12:29 PM
Τα 18/19/19Β είναι πλέον ένα κατάλοιπο από έναν σχεδιασμό του 1995 με δόσεις εγκαινίων σταθμού μετρό.
Όντως θα πρέπει να καταργηθούν στην σημερινή μορφή τα 18 & 19 και να γίνει μία γραμμή για το κέντρο του Χαλανδρίου μέσω Σίδερα (μέσω Εθνικής Αντιστάσεως υπάρχει το 10).
Επίσης καλύτερα θα ήταν να πάει το νέο 19 (ή 18) μέσω Βασιλίσσης Σοφίας καθώς στο τμήμα Γηροκομείο - Σύνταγμα είναι μόνο του το 3 με μεγάλη πληρότητα και περίεργη συχνότητα.
Πρακτικά θα έπρεπε να γινει μία γραμμή 18 ΜΟΥΣΕΙΟ - ΙΛΙΣΣΙΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (ΜΕΣΩ ΣΙΔΕΡΑ). 22.4 χλμ. μήκος. όπου θεωρώ ότι με 5 οχήματα (όσα και τώρα) θα παρέχει συχνότητα ανά 12'.
Όντως θα πρέπει να καταργηθούν στην σημερινή μορφή τα 18 & 19 και να γίνει μία γραμμή για το κέντρο του Χαλανδρίου μέσω Σίδερα (μέσω Εθνικής Αντιστάσεως υπάρχει το 10).
Επίσης καλύτερα θα ήταν να πάει το νέο 19 (ή 18) μέσω Βασιλίσσης Σοφίας καθώς στο τμήμα Γηροκομείο - Σύνταγμα είναι μόνο του το 3 με μεγάλη πληρότητα και περίεργη συχνότητα.
Πρακτικά θα έπρεπε να γινει μία γραμμή 18 ΜΟΥΣΕΙΟ - ΙΛΙΣΣΙΑ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (ΜΕΣΩ ΣΙΔΕΡΑ). 22.4 χλμ. μήκος. όπου θεωρώ ότι με 5 οχήματα (όσα και τώρα) θα παρέχει συχνότητα ανά 12'.