29-11-2022, 08:19 PM
Όχι καθημερινά, αλλά τακτικά ανεβαίνω Κηφισίας με το Α7. Μια παρατήρηση που κάνω είναι ευτυχώς που δεν χρειάζεται να βασιστώ στα 18, 19Β, 10 τρόλεϊ για τη μετακίνησή μου, και το λέω μετά λύπης, καθώς μου είναι συμπαθές μέσο το τρόλεϊ. Για καλή μου τύχη, η αρχική & τελική στάση που κινούμαι, μου επιτρέπει πιο άνετη μετακίνηση, από το να στοιβάζομαι, όπως συχνά συμβαίνει με τους επιβάτες στα ενδιάμεσα τμήματα από Αμπελόκηπους ως Υγεία.
Την ώρα λοιπόν που η κατάσταση με τα λεωφορεία έχει κάπως σουλουπωθεί, είναι κρίμα να μένει πίσω ένα σημαντικό κομμάτι του δικτύου, ίσως σε χειρότερη κατάσταση από ό,τι τα χρόνια των μνημονίων. Άλλωστε, το ότι υπάρχει ένα σουλούπωμα στα δρομολόγια των λεωφορείων, δεν σημαίνει ότι όλα είναι καλά. Στην αιχμή συχνά το 550 για παράδειγμα έχει 2 ή και 3 λιγότερα από τα προγραμματισμένα. Άλλα τόσα έχει κομμένα το 10, με ό,τι συνεπάγεται αυτό (αύξηση χρόνου δρομολογίων, χειρότερες συνθήκες μετακίνησης, νεύρα κλπ).
Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στα δρομολόγια των 18, 19/19Β. Εκεί που θέλω να σταθώ είναι στο 3. Υποτίθεται ένας από τους λόγους της επέκτασης προς Ν. Φιλαδέλφεια, ήταν η δρομολόγηση 18μετρων - αλλά βλέπω ελάχιστα τέτοια να χρησιμοποιούνται, χρόνια τώρα, στο 3. Οπότε, τζίφος. Οπότε, μήπως έχει νόημα να κοπεί το 3 στα Άνω Πατήσια ξανά; Και αντίστοιχα να κοπεί το 18 και να πάρει όλα τα οχήματά του το 19Β; Όσα 18μετρα περισσέψουν από το 3, να δοθούν στο 10 ή και στο 14 (και αυτό έχει ανάγκη) ή ακόμα και στο 6.
Σίγουρα το δίκτυο των τρόλεϊ χρειάζεται ενισχύσεις και όχι πετσοκόμματα για να λειτουργήσει έστω υποφερτά ένα κομμάτι του, αλλά ειδικά τα παραπάνω μου φαίνονται ως μέτρα ανεξαρτήτως των συνθηκών. Οι (πρώην) κορμοί Χαλανδρίου έχουν πεθάνει, ένα "σωστό" 10 άνετα βγάζει την Εθν. Αντιστάσεως, η σύνδεση Κηφισίας - Αλεξάνδρας - Πατησίων συνεχώς έχει ζήτηση.
Την ώρα λοιπόν που η κατάσταση με τα λεωφορεία έχει κάπως σουλουπωθεί, είναι κρίμα να μένει πίσω ένα σημαντικό κομμάτι του δικτύου, ίσως σε χειρότερη κατάσταση από ό,τι τα χρόνια των μνημονίων. Άλλωστε, το ότι υπάρχει ένα σουλούπωμα στα δρομολόγια των λεωφορείων, δεν σημαίνει ότι όλα είναι καλά. Στην αιχμή συχνά το 550 για παράδειγμα έχει 2 ή και 3 λιγότερα από τα προγραμματισμένα. Άλλα τόσα έχει κομμένα το 10, με ό,τι συνεπάγεται αυτό (αύξηση χρόνου δρομολογίων, χειρότερες συνθήκες μετακίνησης, νεύρα κλπ).
Δεν χρειάζεται να αναφερθώ στα δρομολόγια των 18, 19/19Β. Εκεί που θέλω να σταθώ είναι στο 3. Υποτίθεται ένας από τους λόγους της επέκτασης προς Ν. Φιλαδέλφεια, ήταν η δρομολόγηση 18μετρων - αλλά βλέπω ελάχιστα τέτοια να χρησιμοποιούνται, χρόνια τώρα, στο 3. Οπότε, τζίφος. Οπότε, μήπως έχει νόημα να κοπεί το 3 στα Άνω Πατήσια ξανά; Και αντίστοιχα να κοπεί το 18 και να πάρει όλα τα οχήματά του το 19Β; Όσα 18μετρα περισσέψουν από το 3, να δοθούν στο 10 ή και στο 14 (και αυτό έχει ανάγκη) ή ακόμα και στο 6.
Σίγουρα το δίκτυο των τρόλεϊ χρειάζεται ενισχύσεις και όχι πετσοκόμματα για να λειτουργήσει έστω υποφερτά ένα κομμάτι του, αλλά ειδικά τα παραπάνω μου φαίνονται ως μέτρα ανεξαρτήτως των συνθηκών. Οι (πρώην) κορμοί Χαλανδρίου έχουν πεθάνει, ένα "σωστό" 10 άνετα βγάζει την Εθν. Αντιστάσεως, η σύνδεση Κηφισίας - Αλεξάνδρας - Πατησίων συνεχώς έχει ζήτηση.