Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022
(25-06-2022, 04:03 PM)Sotirisdim4 Έγραψε: Εγώ απλά θέλω να ρωτήσω για την τηλεματική. Γιατί επιλέχτηκε αυτή η δημιουργία αντιγράφου της αρχικής έκδοσης για τα ΚΤΕΛ, αντί της ένταξης τους στην ήδη υπάρχουσα βάση δεδομένων, λαμβάνοντας υπόψη ότι ούτως ή άλλως η υποδομή για τις γραμμές που έχουν τα ΚΤΕΛ ήδη υπήρχαν από την εποχή που τις είχε η ΟΣΥ; Δεν θα επέτρεπε ουσιαστικά μια άμεση σύνδεση των οχημάτων με το ήδη υπάρχον σύστημα (και κατ'επέκταση, την συντομότερη δυνατή εμφάνιση των οχημάτων στις έξυπνες στάσεις και στην εφαρμογή), ώστε να μη χρειαζόταν να συμβεί η τρέχουσα κατάσταση;
Η ιστορία με την τηλεματική εχει ως έξις: στην σύμβαση αναφερει ότι οφείλουν να έχουν τηλεματική συμβατή με αυτή που εχει η ΟΣΥ. Όμως δεν αναφέρει ρητά ότι η σύνδεση των συστημάτων πρέπει να γίνει από τα κτελ. Ο ΟΑΣΑ θεωρούσε ότι η σύνδεση είναι αρμοδιότητα των κτελ και vice versa. Εν τελεί το θέμα είχε πάρει και τον νομικό δρόμο αν και δεν ξέρω που καταλήξαμε. Στην πορεία τοποθετήθηκαν οθόνες στα οχήματα των ΚΤΕΛ από λεωφορεία της ΟΣΥ  μεσοπρόθεσμα/μακροπρόθεσμα εκτός κυκλοφορίας, το σύστημα οπως και το λογισμικό δεν είναι αρμοδιότητα της ΟΣΥ ούτε του ΟΑΣΑ να το συντηρεί και να το λειτουργεί. Ότι έχει να κάνει με λειτουργία (ακόμα και την τοποθέτηση του στα οχήματα της ΟΣΥ) την ανέλαβε η intrasoft μέχρι το 2026. Εφόσον δεν ξέρουμε ποιος πληρώνει για την σύνδεση τον συστημάτων δεν μπορεί να γίνει ενιαιοποίηση τους.

Πάντως κάτι που δεν βλέπω να αναφέρετε συχνά στο φόρουμ είναι το γεγονός ότι ο ΟΑΣΑ έχει πρόσβαση και στα δυο παράλληλα συστήματα. Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι αν πάρει κανείς στο τηλεφωνικό κέντρο (11185) μπορεί να ενημερωθεί για την ακριβή θέση των λεωφορείων του ΚΤΕΛ, αν έχει φύγει κάποιο όχημα με βλάβη κλπ. Ο μόνος περιορισμός είναι ότι δεν μπορούν να σου πουν σε πόση ώρα έρχεται αλλά απλώς που βρίσκεται, τι ώρα έφυγε από τέρμα και τα σχετικά


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και... - από panos1b - 26-06-2022, 07:16 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 143 20.320 28 λεπτά πριν
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 75.376 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 189.287 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 52.120 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 125.666 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 130.957 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 119.692 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 95.499 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 206.726 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 445.542 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)