07-04-2022, 03:54 PM
Δυστυχώς ο κλάδος του παλαιού ΗΛΠΑΠ έχει εκπέσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα εξυπηρέτησης.
Είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει κάποια στρατηγική για το μέσο, οπότε και εμφανίζονται στοιχεία αναρχίας, αποδιοργάνωσης και παρακμής.
Παλιά στην Πατησίων διερχόντουσαν 5 γραμμές, 3,5,11,13,14 με συχνότητες ανά σχεδόν 3' (το 3 μόνο είχε ανά 3'). Επίσης ως στρατηγική είχαν τα δρομολόγια τύπου κύκλωμα (όχι με ώρες αναχώρησης αλλά με χρονοαπόσταση από την προηγούμενη αναχώρηση) ώστε να μην αφήνουν κενά, επιβίβαζαν και αποβίβαζαν κατά την διαδρομή από και προς τα αμαξοστάσια και φρόντιζαν να είναι "ανταγωνιστικά" των άλλων μέσων προσφέροντας συχνότητα, οικολογία και έξτρα υπηρεσίες.
Είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει κάποια στρατηγική για το μέσο, οπότε και εμφανίζονται στοιχεία αναρχίας, αποδιοργάνωσης και παρακμής.
Παλιά στην Πατησίων διερχόντουσαν 5 γραμμές, 3,5,11,13,14 με συχνότητες ανά σχεδόν 3' (το 3 μόνο είχε ανά 3'). Επίσης ως στρατηγική είχαν τα δρομολόγια τύπου κύκλωμα (όχι με ώρες αναχώρησης αλλά με χρονοαπόσταση από την προηγούμενη αναχώρηση) ώστε να μην αφήνουν κενά, επιβίβαζαν και αποβίβαζαν κατά την διαδρομή από και προς τα αμαξοστάσια και φρόντιζαν να είναι "ανταγωνιστικά" των άλλων μέσων προσφέροντας συχνότητα, οικολογία και έξτρα υπηρεσίες.