12-03-2022, 05:16 PM
Σε γενικές γραμμές καλά πηγαίνουν τα πράγματα, σε αυτό παίζει ρόλο και η μειωμένη επιβατική κίνηση. Υπήρχαν και περιπτώσεις όμως ακραίου στιβάγματος. Στις περισσότερες γραμμές έπαιζε ρόλο αν περνούσε κάτι πιο μπροστά. Για παράδειγμα το 608 όταν περνούσε από την Πατησίων πίσω από 3, 5 κλπ είχε ελάχιστους όρθιους. Όταν τύχαινε να περάσει 8 λεπτά μετά από το προηγούμενο επί της Πατησίων, χωρούσαν οι μισοί! Ειδικά το 6285 είχε γονατίσει από κόσμο, καθώς μπροστά από αυτό δεν υπήρχε τίποτα και έφυγε και 15 λεπτά μετά το προηγούμενο 608. Το ίδιο και στην Αχαρνών αν περνούσε το 6 ήταν άδειο το Β9, σε άλλες περιπτώσεις τραγικά (αν και το Β9 είχε μόλις πριν κάτι μήνες 12μετρα). 703 ήταν σχετικά άνετα ακόμα και σε δρομολόγια 25λεπτα μετά!
Έτσι για να μείνει και η καταγραφή στην ιστορία, έχουμε στα Α10/Β10 Ν2 553, 560, 561, 564, 567, 569, 643, 651, 739, 740 και το MAN 6151. Στο 608 Ν1 104, 115, 142, 153, 172, 802, 961, 964, Ν2 611, 621, 622, 688 και το Crossway 6285. Στο 550 το Solaris 6227, Ν1 286, 302, 309, 319, 330, 342 και τα Ν2 627, 629, 640. Στο Α2 τα Ν2 573, 575, 576, 578, 579, 586, 741, 742 και το 2πορτο MAN 6157. Στο 040 τα Ν2 542, 544, 547, 548, 551, 552, 559, 736. Στο Α7 τα Ν2 587, 588, 593, 594, 595, 744, 745 και το 3πορτο Citaro 6132. Στο Β2 τα Ν1 293, 298 και το Ν2 636. Κατά τα άλλα το Β5 έχει 4 Crossway και τα υπόλοιπα Ν1/Ν2 που έχει και τις Καθημερινές άλλωστε. Ότι πάει προς Πειραιά (049, 703, 841/842, 843, Α1) μόνο με Iris, άρα δεν αξίζει να αναφερθούμε σε νούμερα.
Και αύριο θα έχει ενδιαφέρον αν ακολουθήσουν το ίδιο πλάνο ότι είναι Πειραιά με Iris κλπ ή βγουν όλα από Βοτανικό αφού είναι σχετικά λίγες βάρδιες λόγω Κυριακής. Επίσης αν ο Βοτανικός θα δώσει και κανένα leasing εκτός Ν2 αφού αύριο θα του περισσέψουν.
Έτσι για να μείνει και η καταγραφή στην ιστορία, έχουμε στα Α10/Β10 Ν2 553, 560, 561, 564, 567, 569, 643, 651, 739, 740 και το MAN 6151. Στο 608 Ν1 104, 115, 142, 153, 172, 802, 961, 964, Ν2 611, 621, 622, 688 και το Crossway 6285. Στο 550 το Solaris 6227, Ν1 286, 302, 309, 319, 330, 342 και τα Ν2 627, 629, 640. Στο Α2 τα Ν2 573, 575, 576, 578, 579, 586, 741, 742 και το 2πορτο MAN 6157. Στο 040 τα Ν2 542, 544, 547, 548, 551, 552, 559, 736. Στο Α7 τα Ν2 587, 588, 593, 594, 595, 744, 745 και το 3πορτο Citaro 6132. Στο Β2 τα Ν1 293, 298 και το Ν2 636. Κατά τα άλλα το Β5 έχει 4 Crossway και τα υπόλοιπα Ν1/Ν2 που έχει και τις Καθημερινές άλλωστε. Ότι πάει προς Πειραιά (049, 703, 841/842, 843, Α1) μόνο με Iris, άρα δεν αξίζει να αναφερθούμε σε νούμερα.
Και αύριο θα έχει ενδιαφέρον αν ακολουθήσουν το ίδιο πλάνο ότι είναι Πειραιά με Iris κλπ ή βγουν όλα από Βοτανικό αφού είναι σχετικά λίγες βάρδιες λόγω Κυριακής. Επίσης αν ο Βοτανικός θα δώσει και κανένα leasing εκτός Ν2 αφού αύριο θα του περισσέψουν.