18-12-2021, 04:29 AM
(17-12-2021, 04:08 PM)garvanitis Έγραψε: Επίσημη όχι, ανεπίσημη σαφώς και ναι... Αλλά είναι ένα μπάχαλο η ταξινόμηση τους Δημήτρη.Ξέρεις με ποιο σκεπτικό δόθηκαν τα νούμερα; Γιατί αν ξεκίνησαν της Λειψίας με τα 2χχχ (με όσα τελικά ήρθαν φαντάζομαι τα κενά - σαν ελεύθερος κωδικός αφού 1χχχ ήταν το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης), τα 12μετρα ΜΑΝ είναι 205χ και μετά 21χχ 12μετρα Citaro, 22χχ οι νταλίκες και πάει λέγοντας, μου κάνει εντύπωση πως τα χώρισαν.. Ανά τύπο; 24χχ είναι νταλίκες ΜΑΝ και Volvo, ενώ 23χχ είναι νταλίκες Solaris και τα 10μετρα!
Το ότι θα μπορούσε να γίνει καλύτερη δουλειά είναι δεδομένο, δεν το συζητάμε. Αν τα λεωφορεία του Οργανισμού όμως δεν έχουν πολύ μέλλον, θα προκύψουν κενά ή θα μπορούσαν να κάνουν το σενάριο Αθήνας με επαναρυθμιση. Γιατί βασικά δεν είναι λειτουργικό ως προς την διαχείριση, τα υπόλοιπα είναι για όσους είμαστε τελειομανείς.. Το θέμα φυσικά (και σε Αθήνα και σε Θεσσαλονίκη) είναι η διάρκεια των leasing και η αναγκαιότητα ένταξης τους στον στόλο ή όχι...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''