03-12-2021, 06:59 PM
Ο δημόσιος φορέας, παρα τις αγκυλώσεις κ τις παθογένειες, βελτίωσε θεαματικά τις υπηρεσίες του, μόλις βρεθηκε α. πολιτική βούληση β. Χρηματοδοτηση. Ο επιλεγμένος ιδιωτικός φορέας, έχει (είχε) μια θαυμάσια ευκαιρια να καθιερωθει στο επιβατικό κοινό ως καλύτερος.
Τωρα που γράφω, ειμαι σ' ενα απαστράπτον οχημα (6025) το οποίο ειναι αυτονόητα φρεσκοβαμμένο στα εταιρικά χρώματα της ΟΣΥ (και οχι της MVG), εκτελει δρομογόλιο 815ΓΟΥΔΗ ΤΑΥΡΟΣ (και όχι 52 Tierpark), εκανε 35' να ερθει απο τον Ταύρο λόγω κίνησης (αλλά το ήξερα 35' πριν οπότε τελειωσα τη δουλεια μου στο γραφείο και πήγα στην Ακαδημία όταν ειδα το στίγμα του στην Ομόνοια), άλλαξα στον Ευαγγελισμό γιατί είδα το στίγμα του 250 να είναι στη Ριζάρη.
Αν - λεω αν - ο ιδιωτικος φορεας ηθελε να προσδώσει υπεραξία στο εργο του, θα φρόντιζε να τελειωσει την τηλεματική ως μέσο πληροφορησης του επιβάτη, αφου το εργο ενδιαφέρει τον επιβάτη και το παρεχει ο ανταγωνιστης. Θα εβαφε τα οχήματα. Θα εβαζε στολή στους οδηγούς. Θα εδειχνε στον επιβατη οτι ήρθε για να ανεβασει το επίπεδο. "Μα δεν το λεει η συμβαση". Η συμβαση λέει ο,τι ζήτησαν τα μέρη. Ο ΟΑΣΑ ζητησε οχηματα κ εδωσε τιμή. Εσυ τι του προτεινες; De minimis υπηρεσία, de minimis ποιότητα. Ελλείψει ανταγωνισμού, μπορούσες καλύτερα. Μπορείς ακόμγ και τώρα. Με αναδειξη προβλημάτων και επαναδιαπραφμγματευση . Δεν θέλεις όμως, διότι αφού βολεύονται με το σάπιο οι ευχαριστούντες με τις επιστολές, σάπιο θα δίνεις. Άλλωστε, σε δυο χρόνια πάλι εσυ θα την παρεις τη δουλεια και θα λες "οταν εγω εφερα λεωφορεια, της ΟΣΥ σκορπάγανε απ' τη σκουριά"
Το δημόσιο δεν καταργείται με κρατικοδίαιτο ιδιώτη. Καταργείται με ορεξάτους κ καινοτόμους, οι οποίοι θα επενδύσουν.
Τωρα που γράφω, ειμαι σ' ενα απαστράπτον οχημα (6025) το οποίο ειναι αυτονόητα φρεσκοβαμμένο στα εταιρικά χρώματα της ΟΣΥ (και οχι της MVG), εκτελει δρομογόλιο 815ΓΟΥΔΗ ΤΑΥΡΟΣ (και όχι 52 Tierpark), εκανε 35' να ερθει απο τον Ταύρο λόγω κίνησης (αλλά το ήξερα 35' πριν οπότε τελειωσα τη δουλεια μου στο γραφείο και πήγα στην Ακαδημία όταν ειδα το στίγμα του στην Ομόνοια), άλλαξα στον Ευαγγελισμό γιατί είδα το στίγμα του 250 να είναι στη Ριζάρη.
Αν - λεω αν - ο ιδιωτικος φορεας ηθελε να προσδώσει υπεραξία στο εργο του, θα φρόντιζε να τελειωσει την τηλεματική ως μέσο πληροφορησης του επιβάτη, αφου το εργο ενδιαφέρει τον επιβάτη και το παρεχει ο ανταγωνιστης. Θα εβαφε τα οχήματα. Θα εβαζε στολή στους οδηγούς. Θα εδειχνε στον επιβατη οτι ήρθε για να ανεβασει το επίπεδο. "Μα δεν το λεει η συμβαση". Η συμβαση λέει ο,τι ζήτησαν τα μέρη. Ο ΟΑΣΑ ζητησε οχηματα κ εδωσε τιμή. Εσυ τι του προτεινες; De minimis υπηρεσία, de minimis ποιότητα. Ελλείψει ανταγωνισμού, μπορούσες καλύτερα. Μπορείς ακόμγ και τώρα. Με αναδειξη προβλημάτων και επαναδιαπραφμγματευση . Δεν θέλεις όμως, διότι αφού βολεύονται με το σάπιο οι ευχαριστούντες με τις επιστολές, σάπιο θα δίνεις. Άλλωστε, σε δυο χρόνια πάλι εσυ θα την παρεις τη δουλεια και θα λες "οταν εγω εφερα λεωφορεια, της ΟΣΥ σκορπάγανε απ' τη σκουριά"
Το δημόσιο δεν καταργείται με κρατικοδίαιτο ιδιώτη. Καταργείται με ορεξάτους κ καινοτόμους, οι οποίοι θα επενδύσουν.