22-11-2021, 09:04 AM
(22-11-2021, 12:56 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Το θέμα της τηλεματικής είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Δεν είναι δυνατό να υπολογίσεις πότε θα έρθει το όχημα, υπάρχουν πολλές κυκλικές γραμμές με τεράστιες αποστάσεις.Μπορώ να σου απαντήσω για το 319 (από εκπτωτικό) και 504 (από σταθμό κηφισιασ / Πλ Κηφισιάς) ότι δεν έχω δει απόκλιση πάνω από 10’. Εκεί που έχω δει τεράστια είναι στο 535 και ειδικά στο 535Α (από ΟΤΕ για Κηφισιά)
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρεις ακριβώς πότε θα περάσει το 504 από Πλ. Ελαίων προς Θρακομακεδόνες, το 330 από το Κίτσι, το 319 από το εκπτωτικό χωριό προς Πλακεντίας, το 740 από Κάραβο προς Ολυμπιακό Χωριό και το ίδιο για σχεδόν όλες τις γραμμές.
Τώρα αν φταίει το ΚΤΕΛ ή ο ΟΑΣΑ δεν ενδιαφέρει τον επιβάτη, ο οποίος θέλει να ξέρει πότε θα περάσει το λεωφορείο. Και το ότι θα περάσει 10 λεπτά πριν ή μετά που λένε μερικοί είναι αστείο καθώς μέσα σε ένα 20λεπτο λογικά κάποια στιγμή θα περάσει.
Όσον αφορά τα δρομολόγια είναι λίγο πιο συχνά από της ΟΣΥ, το σημαντικότερο όμως είναι ότι δεν λείπουν οχήματα, γιατί όταν έλλειπε ένα αμάξι στα Τ. Ζηρινείου για παράδειγμα, το 30λεπτο στο 536, γινόταν 60λεπτο.
Τα Σ/Κ σε καμία γραμμή δεν έγινε αύξηση δρομολογίων σε σχέση με την ΟΣΥ, και αυτό σε συνδιασμό με την έλλειψη τηλεματικής κάνει χειρότερη την υπηρεσία.
Άλλο ένα πρόβλημα που σχετίζεται με την τηλεματική είναι ότι οι γραμμές του ΚΤΕΛ είναι σε δρόμους που τα οχήματα κινούνται με μεγάλη ταχύτητα, όπως στην Λεωφόρο Νάτο, στην Θησέως στην Εκάλη, στο 122 κλπ. Αυτό σημαίνει ότι από την στιγμή που θα πας στην στάση πρέπει να είσαι όρθιος μπροστά στον δρόμο (ειδικά την νύχτα) και να κάνεις στάση στα πρώτα 2 δευτερόλεπτα αφού το δεις, για να σταματήσει, αφού πάει με 50-60 χλμ. Με την τηλεματική κάθεσαι στην στάση και σηκώνεσαι προετοιμασμένος.
Τέλος για τα οχήματα πλην του ΚΤΕΛ Αττικής που ειδικά τα MAN A37 είναι σε άθλια κατάσταση, τα υπόλοιπα είναι σε παρόμοια με της ΟΣΥ. Το πρόβλημα με τις στάσεις το έχω πετύχει και σε αρκετά Citaro LE της ΟΣΥ, μετά από κάθε στάση στο ένα δευτερόλεπτο έδειχνε ότι κάποιος πάτησε το κουμπί
Οσο για αυτό με την ταχύτητα και της στάσεις. Δεν το σκεφτικά να το αναφέρω (αν και ισχύει) γιατί δεν μου έχει συμβεί προσωπικά. Στις στάσεις που κάθομαι (είναι η μια μετά από αριστερή στροφή, η αλλη μετά από στοπ και στις δυο βλέπεις το όχημα να περνά από την αλλη πριν φτάσει) δεν είναι ευκολο να το χάσεις. Αλλά έχω δει και με τα μάτια μου να χάνουν το οχημα επειδή δεν το βλέπουν. Ειδικά η στάση 2η ΑΛΚΑΙΟΥ 536 προς Κηφισιά έχει τόσο άσχημο φωτισμό που έναν επιβάτη τον βλέπεις όταν πια ειναι πολύ αργά.
Θεωρώ ότι σε αυτό οφείλετε (εν μέρη φυσικά) και ότι τα λεωφορεία δεν είναι φυσικού αερίου. Τα iris έκανα έναν πολύ διακριτό ήχο από ο,τι άλλο κυκλοφορούσε στον δρόμο όποτε τα άκουγες πριν καλά καλά τα δεις. Τα οχήματα των ΚΤΕΛ έχουν απλώς έναν generic diesel bus ήχο.