22-11-2021, 12:56 AM
Το θέμα της τηλεματικής είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Δεν είναι δυνατό να υπολογίσεις πότε θα έρθει το όχημα, υπάρχουν πολλές κυκλικές γραμμές με τεράστιες αποστάσεις.
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρεις ακριβώς πότε θα περάσει το 504 από Πλ. Ελαίων προς Θρακομακεδόνες, το 330 από το Κίτσι, το 319 από το εκπτωτικό χωριό προς Πλακεντίας, το 740 από Κάραβο προς Ολυμπιακό Χωριό και το ίδιο για σχεδόν όλες τις γραμμές.
Τώρα αν φταίει το ΚΤΕΛ ή ο ΟΑΣΑ δεν ενδιαφέρει τον επιβάτη, ο οποίος θέλει να ξέρει πότε θα περάσει το λεωφορείο. Και το ότι θα περάσει 10 λεπτά πριν ή μετά που λένε μερικοί είναι αστείο καθώς μέσα σε ένα 20λεπτο λογικά κάποια στιγμή θα περάσει.
Όσον αφορά τα δρομολόγια είναι λίγο πιο συχνά από της ΟΣΥ, το σημαντικότερο όμως είναι ότι δεν λείπουν οχήματα, γιατί όταν έλλειπε ένα αμάξι στα Τ. Ζηρινείου για παράδειγμα, το 30λεπτο στο 536, γινόταν 60λεπτο.
Τα Σ/Κ σε καμία γραμμή δεν έγινε αύξηση δρομολογίων σε σχέση με την ΟΣΥ, και αυτό σε συνδιασμό με την έλλειψη τηλεματικής κάνει χειρότερη την υπηρεσία.
Άλλο ένα πρόβλημα που σχετίζεται με την τηλεματική είναι ότι οι γραμμές του ΚΤΕΛ είναι σε δρόμους που τα οχήματα κινούνται με μεγάλη ταχύτητα, όπως στην Λεωφόρο Νάτο, στην Θησέως στην Εκάλη, στο 122 κλπ. Αυτό σημαίνει ότι από την στιγμή που θα πας στην στάση πρέπει να είσαι όρθιος μπροστά στον δρόμο (ειδικά την νύχτα) και να κάνεις στάση στα πρώτα 2 δευτερόλεπτα αφού το δεις, για να σταματήσει, αφού πάει με 50-60 χλμ. Με την τηλεματική κάθεσαι στην στάση και σηκώνεσαι προετοιμασμένος.
Τέλος για τα οχήματα πλην του ΚΤΕΛ Αττικής που ειδικά τα MAN A37 είναι σε άθλια κατάσταση, τα υπόλοιπα είναι σε παρόμοια με της ΟΣΥ. Το πρόβλημα με τις στάσεις το έχω πετύχει και σε αρκετά Citaro LE της ΟΣΥ, μετά από κάθε στάση στο ένα δευτερόλεπτο έδειχνε ότι κάποιος πάτησε το κουμπί
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρεις ακριβώς πότε θα περάσει το 504 από Πλ. Ελαίων προς Θρακομακεδόνες, το 330 από το Κίτσι, το 319 από το εκπτωτικό χωριό προς Πλακεντίας, το 740 από Κάραβο προς Ολυμπιακό Χωριό και το ίδιο για σχεδόν όλες τις γραμμές.
Τώρα αν φταίει το ΚΤΕΛ ή ο ΟΑΣΑ δεν ενδιαφέρει τον επιβάτη, ο οποίος θέλει να ξέρει πότε θα περάσει το λεωφορείο. Και το ότι θα περάσει 10 λεπτά πριν ή μετά που λένε μερικοί είναι αστείο καθώς μέσα σε ένα 20λεπτο λογικά κάποια στιγμή θα περάσει.
Όσον αφορά τα δρομολόγια είναι λίγο πιο συχνά από της ΟΣΥ, το σημαντικότερο όμως είναι ότι δεν λείπουν οχήματα, γιατί όταν έλλειπε ένα αμάξι στα Τ. Ζηρινείου για παράδειγμα, το 30λεπτο στο 536, γινόταν 60λεπτο.
Τα Σ/Κ σε καμία γραμμή δεν έγινε αύξηση δρομολογίων σε σχέση με την ΟΣΥ, και αυτό σε συνδιασμό με την έλλειψη τηλεματικής κάνει χειρότερη την υπηρεσία.
Άλλο ένα πρόβλημα που σχετίζεται με την τηλεματική είναι ότι οι γραμμές του ΚΤΕΛ είναι σε δρόμους που τα οχήματα κινούνται με μεγάλη ταχύτητα, όπως στην Λεωφόρο Νάτο, στην Θησέως στην Εκάλη, στο 122 κλπ. Αυτό σημαίνει ότι από την στιγμή που θα πας στην στάση πρέπει να είσαι όρθιος μπροστά στον δρόμο (ειδικά την νύχτα) και να κάνεις στάση στα πρώτα 2 δευτερόλεπτα αφού το δεις, για να σταματήσει, αφού πάει με 50-60 χλμ. Με την τηλεματική κάθεσαι στην στάση και σηκώνεσαι προετοιμασμένος.
Τέλος για τα οχήματα πλην του ΚΤΕΛ Αττικής που ειδικά τα MAN A37 είναι σε άθλια κατάσταση, τα υπόλοιπα είναι σε παρόμοια με της ΟΣΥ. Το πρόβλημα με τις στάσεις το έχω πετύχει και σε αρκετά Citaro LE της ΟΣΥ, μετά από κάθε στάση στο ένα δευτερόλεπτο έδειχνε ότι κάποιος πάτησε το κουμπί