09-07-2021, 08:49 PM
(09-07-2021, 07:35 PM)oasagr123 Έγραψε: Σύμφωνα με το Athens transport, η επέκταση του τραμ στον Πειραιά θα τεθεί σε λειτουργία για επιβάτες τον Σεπτέμβριο. Το a.t αναφέρει ότι σχεδιάζεται αναδιάταξη γραμμών του ΟΑΣΑ στην Πικροδάφνη. Με αυτό τι πιστευετε ότι εννοεί και τι προτείνετε εσείς;Παρανόηση κ λάθος ο τρόπος που τα γράφουν.
Α. Αναδιάταξη γραμμών ΤΡΑΜ στην Πικροδάφνη. Με την εφαρμογή του δικτύου Πειραια, θα δημιιυργηθούν ΔΥΟ γραμμές τράμ : Η γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΟΥΛΑ κ η γραμμή ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΗ.
Ο λόγος προφανής : Στρώσιμο των συχνοτήτων στην παραλιακή γραμμή με ενοποίηση των δρομολογίων. Παράλληλα κόβεται η απευθείας συνδεση Σύνταγμα-Γλυφάδα (περιπορεία σε σχεση με τα λεωφορεία κ αρα εκτος επιλογής των επιβατων) καθώς καταργειται επίσης η συνδεση Συνταγμα-ΣΕΦ (ακόμη πιο ανούσια).
Έτσι αντι για τρεις γραμμές με συχνότητα 17-20', θα έχουμε δύο με 8' . Άρα, πας παντού κάθε 8 λεπτά, αντι για κάθε 17' (δεν ταιριαζουν οι ανταποκρισεις σήμερα).
Όσον αφορά τα λεωφορεία, δεδομένη θα είναι γ κατάργηση του Α1. Το Β1 ομοίως μπορεί να ξαναγίνει αυτό που ήταν πριν 20 χρόνια (γραμμή 160 τοπικό μέχρι Αλίμου με κυκλική Αλίμου - δεξ - αρ. Καλαμακίου, αρ. Ποσειδωνος - δεξ. και κατω από τη διαβαση προς Αλίμου). Το 217 πρέπει να ενωθεί με το 229, να κρατηθει Πειραιά και να κάνει μέσα στο ΠΦαληρο τη διαδρομή του 126. Ομοίως να κρατηθεί το 130 ειδικά τώρα που δεν θα υπάρχει απευθειας τραμ Ν.Σμύρνη-ΣΕΦ.