23-06-2021, 05:10 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-06-2021, 05:48 PM από oasagr123. Edited 3 times in total.)
(23-06-2021, 04:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: Να με συγχωρείτε, αλλά μάλλον έχει ξεχαστεί ότι η περσινή δρομολόγηση των γραμμών παραλίας ήδη από τα μέσα Μαιου ήταν 16 λεωφορεία στο 122/122Θ με συχνότητα 5'-10' και 9 λεωφορεία στο 171 με συχνότητα 10' σχεδόν όλη μέρα. Η δρομολόγηση αυτή τηρήθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό (άντε να έλειπε 1 αμάξι ανά γραμμή και αυτό τον Αύγουστο με μειωμένη κίνηση) ενώ κάποιες φόρες μπήκαν και επιπλέον ενισχυτικά πέραν της κανονικής δρομολόγησης. Εξυπακούεται η δρομολόγηση έβγαινε εξ΄ολοκλήρου με αρθρωτά λεωφορεία. Το αυτό συνέβαινε και τα προηγούμενα χρόνια μέχρι το 2017 που οι γραμμές "παραλίας" δρομολογούταν από το Α/Σ Ελληνικού με υψηλα ποσοστά επάνδρωσης, συχνά και 100%, και σταθερές συχνότητες 10'-15' στη χειρότερη 20'. Τα ίδια ίσχυαν και για τα 304/5.Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω και πραγματικά εύχομαι από 1/7 η κατάσταση να είναι όπως πέρυσι και τα δρομολόγια να είναι πλέον αξιοπρεπή και ας μην είναι ολα τα οχήματα αρθρωτά . Όσον αφορά την επιβατική κίνηση, στις γραμμες 122,122Θ,171,304,305 αλλά και στις 115,117,140(το 140 στο κομματι της παραλιακής) και Α1 που φορτώνεται και με επιβάτες πλοίων από/προς Πειραιά , προφανώς και είναι πολλές φορες μεγαλύτερη από τα 608,040,550…(στο 122 οι πόρτες δεν κλείνουν και ανεβάζει 15-20 άτομα σε κάθε στάση, δεν μιλαω για Στ.Ελληνικού που εκεί τα άτομα είναι εκατοντάδες) και όλη την διάρκεια της μέρας τα οχήματα είναι γεμάτα ακόμα και με 5λεπτη συχνότητα.
Η σημερινή εικόνα των ανωτέρω γραμμών τα Σαββατοκύριακα είναι για το 122 5 λεωφορεία το Σάββατο και 4 λεωφορεία την Κυριακή ανά 35'-55' με ωράριο 07:00-22:15 μάλιστα, το δε 171 6 λεωφορεία το Σάββατο ανά 15'-20' και με 5 λεωφορεία την Κυριακή ανά 15-25'. Να σημειωθεί ότι λειτουργεί και το 122Θ με 3 κατσαρές το ΣΚ τελείως ασυντόνιστα με το 122. Για όποιον γνωρίζει στοιχειώδη αριθμητική τα νούμερα λένε κάτι παραπάνω από 60% μείωση παρεχόμενης υπηρεσίας για το 122 και περίπου 40% για το 171.. Επίσης, πρέπει να αναφερθεί ότι τα ΣΚ του Ιουνίου και του πρώτου δεκαπενθήμερου του Σεπτεμβρίου οι εν λόγω γραμμές παραλίας έχουν μακράν τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση από ΟΛΕΣ τις λεωφορειακές γραμμές του Λεκανοπεδίου συμπεριλαμβανομένων 040, 608, 550, Α7 αλλά και των τρόλεϊ. Ακόμα όμως, μύθος είναι είναι η αυξημένη εισιτηριοδιαφυγή των γραμμών "παραλίας" σε σχέση με το υπόλοιπο δίκτυο αφού η συντριπτική πλειονότητα των επιβατών προέρχεται από το μετρό με πύλες, ελέγχους που και υπήρχαν και υπάρχουν, ενίοτε και στο Σταθμό Ελληνικού ενώ γελοίο είναι το επιχείρημα ότι οι εν λόγω γραμμές αφορούν μόνο τους λουόμενους οπότε δεν μας ενδιαφέρει αν θα εξυπηρετηθούν αγνοώντας ότι μιλάμε για γραμμές που την χειμερινή περίοδο, όπου λουόμενοι δεν υπάρχουν, τιγκάρουν αρθρωτά με κανονική δρομολόγηση.
Με το "νέο" καθεστώς και παραπάνω χιλιόμετρα να δινόταν στα ΚΤΕΛ η εκτέλεση θα γινόταν με 12μετρα λεωφορεία, όπως θα γίνει και τον Ιούλιο-Αύγουστο, αφού τα ΚΤΕΛ δεν διαθέτουν επαρκή αριθμό από αρθρωτά.