22-06-2021, 11:07 PM
(22-06-2021, 11:04 AM)Citaro Έγραψε: Όπως είχα αναφέρει ξανά σε πολύ πρόσφατο διάλογο για το εν λόγω ζήτημα, ο διαχωρισμός επιβατών σε "επιθυμητούς" και "ανεπιθύμητους" είναι τουλάχιστον επικίνδυνος. Το επιβατικό κοινό σε όλες τις γραμμές είναι ετερόκλητο - όπως και οι δραστηριότητες του καθενός. Άλλος πάει για δουλειά/σπουδές με τα ΜΜΜ, άλλος για βόλτα/ψώνια, άλλος για διασκέδαση.Πάμε να τα πούμε επιγραμματικα μια τελευταία φορά, γιατί φαίνεται πως είτε δεν μπορείτε, είτε δεν θέλετε να καταλάβετε κάποια πράγματα.
Η χαρτογράφηση των αναγκών κάθε συγκοινωνιακής γραμμής περιλαμβάνει όλες τις χρήσεις. Η παραλιακή ζώνη της Αττικής έχει αυξημένη ζήτηση εδώ και δεκαετίες. Δεν είναι σημερινό το φαινόμενο και δεν είναι ξένο προς τις συνολικές συνήθειες των κατοίκων του λεκανοπεδίου. Η ενίσχυση των δρομολογίων της παραλίας δεν γινόταν 01/07- 31/08, αλλά ήδη από 01/06 κάθε έτους, αφού ο Ιούνιος είναι ο κατ' εξοχήν μήνας που γεμίζουν οι αθηναϊκές θάλασσες. Τον Ιούλιο, και πολύ περισσότερο τον Αύγουστο, η ζήτηση εξισορροπείται καθώς ο πληθυσμός φεύγει σταδιακά για θερινές διακοπές.
Αυτό λοιπόν που επί δημόσιας ΟΣΥ/ΕΘΕΛ ήταν αυτονόητο επί δεκαετίες, δηλαδή η στοχευμένη ενίσχυση γραμμών παραλίας από 01/06 (εν ανάγκη και με αποσπάσεις οχημάτων μέσα στη μέρα), τώρα επί ΚΤΕΛ δεν προβλέφθηκε στη σύμβαση παραχώρησης. Αυτό θα σου πεί το ΚΤΕΛ (και όσοι υποστηρίζουν την ανάθεση). Ο ΟΑΣΑ θα πεί ότι "ζητήσαμε στοχευμένη ενίσχυση" αλλά το ΚΤΕΛ έχει συγκεκριμένη δυναμική και δεν μπορεί να βγάλει οχήματα, αν δεν αναπροσαρμόσει γενικά τα δρομολόγια. Κοινώς, τα όποια εξτρά οχήματα αναμένονται τον Ιούλιο στα 122,171,304/5 θα προέλθουν από περικοπή βαρδιών σε άλλες γραμμές τους, η δε κατάσταση αυτή θα διατηρηθεί για όσο διάστημα κρατήσουν τα ΚΤΕΛ αυτές τις γραμμές.
Αυτή είναι η νέα αντίληψη για τη συγκοινωνία και με αυτή θα ζήσουμε.
Τα ΚΤΕΛ φυσικά και θα ήθελαν να κάνουν παραπάνω δρομολόγια (παραπάνω χιλιόμετρα -> παραπάνω αποζημίωση) και προσωπικά έχω δηλώσει και εγγράφως την διαθεσιμότητα μας στην οποιαδήποτε ανάγκη του Οργανισμού.
Ο ΟΑΣΑ δεν θα "κατηγορήσει" τα ΚΤΕΛ διότι εκείνος είναι που δεν θέλει να αυξήσει τα δρομολόγια, φυσικά επειδή θα είναι εκτεθειμένος σε μια εκτός σύμβασης επιπλέον ανάθεση έργου. Αν το έκανε , θα λέγατε "αύξησαν τα δρομολόγια για να κονονησουν από το παράθυρο τα ΚΤΕΛ".
Η νέα αντίληψη για την συγκοινωνία που πρέπει να συνηθίσετε είναι η πίστη τήρηση του προγράμματος δρομολόγησης, όπως αυτό προέρχεται από τον ΟΑΣΑ, χωρίς παρεμβάσεις από συνδικαλιστές και λογής δημόσιους υπαλλήλους κατά τα πρότυπα που είχαμε από τον αποκλειστικό φορέα εξυπηρέτησης (βλέπε ΟΣΥ).
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''