22-06-2021, 12:01 AM
(21-06-2021, 09:18 PM)Citaro Έγραψε: Κατά την κρατούσα άποψη, η ενίσχυση παραλιακών λεωφορειακών γραμμών στο παρελθόν, ήταν μη οφειλόμενο πάρεργο, το οποίο μάλιστα ζημίωνε τα μέγιστα τον ΟΑΣΑ διότι η εισιτηριοδιαφυγή είναι ανεξέλεγκτη.
Το ότι η ΟΣΥ έσπευδε κάθε Κυριακή και έκανε αποσπάσεις οχημάτων από άλλες γραμμές, ομοίως οφειλόταν στη νοοτροπία σπατάλης που διακατέχει κάθε δημόσιο φορέα.
Με την παρουσία των ΚΤΕΛ , τα ξεχνάμε όλα αυτά. Ενίσχυση γραμμών θα εχουμε 01.07-31.08 (ητοι σς μηνες με μειωμενη κίνηση αφού ο κόσμος φεύγει). Ό,τι λέει η σύμβαση. Τον Αυγουστο κάθε 10' για παραλία. Κι ας πηγαίνουν άδεια. Τώρα, κάθε 40' κι ας μένει χωρις εξυπηρέτηση ο κόσμος. Ευελιξία; Οχι. Ο,τι λεει η σύμβαση.
Αν ήταν το θέμα μόνο για όσους πηγαίνουν στις παραλίες θα συμφωνούσα απόλυτα. Στην χειρότερη αν θέλουν τόσο πολύ να πάνε όλοι Βουλιαγμένη και Βάρκιζα για μπάνιο αντί να πάνε Άλιμο ή Γλυφάδα ε ας πάρουν ταξί ή αυτοκίνητο. Αλλά υπάρχουν πάρα πολύ επιβάτες που χρειάζεται να πάνε σε αυτά τα μέρη λόγω εργασίας (ένα άτομο από αυτά είμαι εγώ για παράδειγμα). Οι υπόλοιποι που δεν έχουμε αυτοκίνητο αλλα αναγκαστικά πρέπει να πάμε εκεί και έχει 40λεπτα λεωφορεία τα οποία γεμίζουν από την αφετηρία (με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην μπορούμε να μπούμε καν) τί να κάνουμε? Να δώσουμε όλο το ημερομίσθιο που θα παίρναμε σε ταξί?