19-05-2021, 11:58 PM
(19-05-2021, 07:50 PM)garvanitis Έγραψε: Και σου επαναλαμβάνω ότι δεν υπάρχει ούτε αστικός ούτε υπεραστικός χαρακτήρας, τόσο στις γραμμές όσο και στα οχήματα... Αυτές οι έννοιες είναι ηλιθιότητες του ελληνικού Δημοσίου για να ορίζουν τα όρια λειτουργίας του εκάστοτε operator. Και ακόμα και αν δεχτούμε (καταχρηστικά) τον ορισμό αυτό οτιδήποτε είναι έξω από το μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας και σε εύλογη απόσταση είναι περιαστικό/προαστιακό, κάτι δε Λουτσες, Ελευσίνες κλπ. καθαρά υπεραστικές. Πάμε παρακάτω...Πως λες ότι δεν υπάρχει αστικός ή υπεραστικό χαρακτήρας; Δεν είναι όλα τα λεωφορεία το ίδιο. Τα αστικά είναι για μικρές αποστάσεις εντός της μητροπολιτικής περιοχής και τα υπεραστικά είναι μεταξύ πόλεων(Πχ Αθηνα-Θεσσαλονίκη). Οι Λούτσες-Ελευσίνες που αναφέρεις είναι σε προαστιακό επίπεδο αλλά μιλησαμε συγκεκριμένα για Βάρκιζα-Βουλιαγμένη που ανήκουν ξεκάθαρα στο αστικό κομμάτι. Η ζήτηση είναι αυξημένη αυτον τον καιρο σε αυτες τις περιοχές για αυτό και πρέπει να αυξηθούν τα δρομολόγια ειδικά τωρα που υπάρχει η πανδημία. Όλοι έχουν δικαίωμα στην μετακίνηση και ολοι πρέπει να εξυπηρετηθούν.
Ο κόσμος μπορεί να αρχίσει να πηγαίνει μαζικά στην Λαμία, το συγκοινωνιακό δίκτυο δεν θα τρέχει από πίσω του... Καλύπτει βασικές ανάγκες μετακίνησης και τέρμα. Αν θέλεις να πας στην παραλία και θέλεις να αποφύγεις τον συνωστισμό δεν θα σε κουβαλάει τζάμπα το ΚΤΕΛ (ή η ΟΣΥ ή όποιος άλλος), είτε θα βρεις εναλλακτικό μέσο, είτε εναλλακτική παραλία. Δεν υποχρεώνει κανένα ΚΤΕΛ τον κόσμο να συνωστίζεται στα λεωφορεία του, μόνοι τους το επιλέγουν και μπαίνουν.