19-05-2021, 07:50 PM
(19-05-2021, 03:07 PM)oasagr123 Έγραψε: Όταν λεω χαρακτήρα εννοώ αστικό ή υπεραστικό. Αλλιώς είναι η γραμμή του ΚΤΕΛ που κανει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και αλλιώς η γραμμή του ΟΑΣΑ Γλυφάδα-Βουλιαγμένη Π.χ. Οι γραμμές του ΟΑΣΑ(και αυτές που εκτελούνται από ΚΤΕΛ) όλες είναι αστικού τύπου. Το καλοκαίρι η κίνηση μεταφέρεται στις παραλίες, οπότε εκει πρέπει να υπάρξει και ενίσχυση οπωσδηποτε και οχι μόνο αν ίσως περισσεύει κάποιο όχημα. Ειδικά με την πανδημία που θελουμε να αποφύγουμε τον συνωστισμό. Δεν μπορούν να πηγαινοέρχονται άδειες οι γραμμές στα πανεπιστήμια ενώ ο κοσμος συνωστίζεται και περιμένει λεωφορείο χωρίς να ξερει και πότε θα ερθει στην παραλιακή.Και σου επαναλαμβάνω ότι δεν υπάρχει ούτε αστικός ούτε υπεραστικός χαρακτήρας, τόσο στις γραμμές όσο και στα οχήματα... Αυτές οι έννοιες είναι ηλιθιότητες του ελληνικού Δημοσίου για να ορίζουν τα όρια λειτουργίας του εκάστοτε operator. Και ακόμα και αν δεχτούμε (καταχρηστικά) τον ορισμό αυτό οτιδήποτε είναι έξω από το μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας και σε εύλογη απόσταση είναι περιαστικό/προαστιακό, κάτι δε Λουτσες, Ελευσίνες κλπ. καθαρά υπεραστικές. Πάμε παρακάτω...
Ο κόσμος μπορεί να αρχίσει να πηγαίνει μαζικά στην Λαμία, το συγκοινωνιακό δίκτυο δεν θα τρέχει από πίσω του... Καλύπτει βασικές ανάγκες μετακίνησης και τέρμα. Αν θέλεις να πας στην παραλία και θέλεις να αποφύγεις τον συνωστισμό δεν θα σε κουβαλάει τζάμπα το ΚΤΕΛ (ή η ΟΣΥ ή όποιος άλλος), είτε θα βρεις εναλλακτικό μέσο, είτε εναλλακτική παραλία. Δεν υποχρεώνει κανένα ΚΤΕΛ τον κόσμο να συνωστίζεται στα λεωφορεία του, μόνοι τους το επιλέγουν και μπαίνουν.