21-04-2021, 03:20 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-04-2021, 03:22 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
Τα αποτελέσματα της παραχώρησης συγκοινωνιακού έργου στα περιφερειακά ΚΤΕΛ, καθώς και η επαναφορά του στόλου στην ΟΣΥ με τις προσλήψεις οδηγών, είναι πλέον μετρήσιμα :
Σήμερα 21/04/2021 στις 09:30, ήταν εξω 844 οχήματα (θερμικά, πάντα). Χθές 20/04/2021 στις 16:30 κυκλοφορούσαν 766 οχήματα. Αν προσθέσουμε και τα περίπου 130 οχήματα που είναι στη δρομολόγηση ΚΤΕΛ, είμαστε σε ένα σύνολο πρωϊνής βάρδιας γύρω στα 970-980 οχήματα και 890 στην απογευματινή.
Η βελτίωση είναι θεαματική καθώς πέρυσι με την έναρξη του χειμερινού (Σεπτέμβριος 2020) είχαμε κατά μέσο όρο γύρω στα 780-790 οχήματα στην πρωϊνή και λιγότερο από 670 στην απογευματινή. Άρα μιλάμε μεσοσταθμικά για μια αύξηση του μεταφορικού έργου κατά 25% στην πρωϊνή και 15% στην απογευματινή βάρδια.
Ειδικότερα όμως, πιό εμφανής είναι η διαφορά για τις γραμμές που συνεχίζει να κρατάει η ΟΣΥ, καθώς τώρα βγαίνουν στην πρωϊνή 845 οχήματα, ενώ πρίν τα ΚΤΕΛ έβγαιναν (αν αφαιρεσουμε τις γραμμές που δόθηκαν) 660-670 λεωφορεία. Άρα, στις γραμμές της ΟΣΥ μιλάμε για βελτίωση 27% , που είναι ιδιαίτερα αισθητή στο σύνολο των γραμμών, αφού έχει μειωθεί κατά πολύ ο χρόνος αναμονής και οι περισσότερες γραμμές έχουν πλέον αποστάσεις των 20' το πολύ.
Δυστυχώς όμως την εικόνα αυτή δεν ακολουθούν τα τρόλλευ, τα οποία μέχρι τον Σεπτέμβρη έβγαζαν σταθερά γύρω στα 120 οχήματα στην πρωϊνή βάρδια, ενώ μέσα στο Μάρτιο 2021 μόλις και μεταβίας δρομολογούσαν 80 οχήματα. Χθές ήταν έξω 103, αλλά και πάλι με πολύ μεγάλα κενά στη δρομολόγηση. Πρέπει επειγόντως να δοθούν οδηγοί και να βελτιωθεί το προσφερόμενο έργο, ειδικά στους δύσκολους άξονες Πατησίων - Αχαρνών -Παγκράτι και Καλλιθεας. Έτσι θα στηριχθουν και οι γραμμές των λεωφορείων που έχουν πρόβλημα (608, 040)
Σήμερα 21/04/2021 στις 09:30, ήταν εξω 844 οχήματα (θερμικά, πάντα). Χθές 20/04/2021 στις 16:30 κυκλοφορούσαν 766 οχήματα. Αν προσθέσουμε και τα περίπου 130 οχήματα που είναι στη δρομολόγηση ΚΤΕΛ, είμαστε σε ένα σύνολο πρωϊνής βάρδιας γύρω στα 970-980 οχήματα και 890 στην απογευματινή.
Η βελτίωση είναι θεαματική καθώς πέρυσι με την έναρξη του χειμερινού (Σεπτέμβριος 2020) είχαμε κατά μέσο όρο γύρω στα 780-790 οχήματα στην πρωϊνή και λιγότερο από 670 στην απογευματινή. Άρα μιλάμε μεσοσταθμικά για μια αύξηση του μεταφορικού έργου κατά 25% στην πρωϊνή και 15% στην απογευματινή βάρδια.
Ειδικότερα όμως, πιό εμφανής είναι η διαφορά για τις γραμμές που συνεχίζει να κρατάει η ΟΣΥ, καθώς τώρα βγαίνουν στην πρωϊνή 845 οχήματα, ενώ πρίν τα ΚΤΕΛ έβγαιναν (αν αφαιρεσουμε τις γραμμές που δόθηκαν) 660-670 λεωφορεία. Άρα, στις γραμμές της ΟΣΥ μιλάμε για βελτίωση 27% , που είναι ιδιαίτερα αισθητή στο σύνολο των γραμμών, αφού έχει μειωθεί κατά πολύ ο χρόνος αναμονής και οι περισσότερες γραμμές έχουν πλέον αποστάσεις των 20' το πολύ.
Δυστυχώς όμως την εικόνα αυτή δεν ακολουθούν τα τρόλλευ, τα οποία μέχρι τον Σεπτέμβρη έβγαζαν σταθερά γύρω στα 120 οχήματα στην πρωϊνή βάρδια, ενώ μέσα στο Μάρτιο 2021 μόλις και μεταβίας δρομολογούσαν 80 οχήματα. Χθές ήταν έξω 103, αλλά και πάλι με πολύ μεγάλα κενά στη δρομολόγηση. Πρέπει επειγόντως να δοθούν οδηγοί και να βελτιωθεί το προσφερόμενο έργο, ειδικά στους δύσκολους άξονες Πατησίων - Αχαρνών -Παγκράτι και Καλλιθεας. Έτσι θα στηριχθουν και οι γραμμές των λεωφορείων που έχουν πρόβλημα (608, 040)