12-04-2021, 06:13 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-04-2021, 06:15 PM από N1Ellinikou. Edited 2 times in total.)
(12-04-2021, 03:23 PM)Larioupol Έγραψε: Το θέμα είναι πως μένει ένα σημαντικό μέρος της γραμμής ουσιαστικά χωρίς συγκοινωνία. Πχ η σύνδεση Σαρωνίδα-Βουλιαγμ'ενη πλέον δεν υπάρχει καν και για να έχεις την δυνατότητα αν εργάζεσαι Βουλιαγμένη και μένεις Σαρωνίδα για να πας με ΜΜΜ θα πρέπει ή να πληρώσεις ταξί (5€ την μέρα) ή να περιμένεις άλλην μισή ώρα για να έρθει άλλο λεωφορείο (πχ 117 ή 122 στα Πηγαδάκια). Αυτό είναι πραγματικά σφάλμα στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής και ο ΟΑΣΑ είναι υποχρεωμένος να βρει άμεσα λύση, γιατί και μένει ένα κομμάτι χωρίς συγκοινωνία για ορισμένη διαδρομή και όσοι μένουν/εργάζονται στην Βουλιαγμένη και την Βάρκιζα μένουν ουσιαστικά με ένα λεωφορείο με τραγικές συχνότητες, το οποίο κάνει άσκοπους κύκλος στην περιοχή του Καβουρίου Βουλιαγμένης (επιπλέον 15 λεπτά καθυστέρηση) και δεν φτάνει καν σε σταθμό μετρό (πάει μέχρι Γλυφάδα) άρα θα χρειαστεί από εκεί μετεπιβίβαση ή στα 122, Α3 ή 205 για Ελληνικό/Αργυρούπολη (οι οποίες γραμμές βρίσκονται σε διαφορετικές στάσεις) ή στο Α2 για κέντρο Αθήνας
Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες, πράγματι εδώ εντοπίζεται πρόβλημα. Αν ψάξουμε την αιτία του προβλήματος θα διαπιστώσουμε το εξής: η επάνδρωση της γραμμής γίνεται από οχήματα 18 μέτρων. Αυτό είναι το πρόβλημα. Αν το ΚΤΕΛ Αττικής είχε απόθεμα σε οχήματα 12 μέτρων (που δεν έχει), τότε θα ήταν δυνατόν να βγάλει το 122 με αυτά και να ακολουθηθεί η διαδρομή Ευελπίδων-αριστερά Αναργυρούντος, δεξιά Δυρραχίου, αριστερά Ηφαίστου, απέναντι Πλ. Ηρώων, συνέχεια Βάκχου/Βασ. Κωνσταντίνου. Στη διαδρομή αυτή χωράει 12μετρο λεωφορείο (άλλωστε παλιά την διαδρομή αυτή ακολουθούσαν τα Γ1 και 125 προς Βάρκιζα), δυστυχώς όμως όχι νταλίκα. Πήρε βέβαια το αυτί μου το πρωί στο ραδιόφωνο ότι καταβάλλεται προσπάθεια από την Περιφέρεια να τελειώσουν τα έργα συντομότερα, ώστε να αποδοθεί σύντομα το κλειστό κομμάτι ξανά στην κυκλοφορία. Ίδωμεν.
(12-04-2021, 05:59 PM)oasagr123 Έγραψε: Οι επιλογες είναι τρεις. Είτε να αρχισει δρομολόγια νωρίτερα το 122Θ , είτε να στρίβει το 122 στην Βας.Κωνσταντίνου από Δυρραχίου που είναι και η σωστή διαδρομή, είτε να ενισχυθεί σημαντικά το 117.
Άντε πάλι... Σωστή για σένα μπορεί να είναι, δεν χωράει όμως η νταλίκα να στρίψει στην Δυρραχίου και Ηφαίστου γωνία.