12-04-2021, 03:23 PM
(12-04-2021, 12:50 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Η διαδρομή που επιλέχθηκε ως εναλλακτική από τον ΟΑΣΑ είναι η προβλεπόμενη και η νόμιμη. Τώρα γιατί στον γυρισμό δεν μπορεί να πάει από Βάρκιζα, σας παραθέτω δύο links ως τροφή για σκέψη:
https://www.google.gr/maps/@37.8334388,2...8192?hl=en
και
https://www.google.gr/maps/@37.8347014,2...6656?hl=en
Το θέμα είναι πως μένει ένα σημαντικό μέρος της γραμμής ουσιαστικά χωρίς συγκοινωνία. Πχ η σύνδεση Σαρωνίδα-Βουλιαγμ'ενη πλέον δεν υπάρχει καν και για να έχεις την δυνατότητα αν εργάζεσαι Βουλιαγμένη και μένεις Σαρωνίδα για να πας με ΜΜΜ θα πρέπει ή να πληρώσεις ταξί (5€ την μέρα) ή να περιμένεις άλλην μισή ώρα για να έρθει άλλο λεωφορείο (πχ 117 ή 122 στα Πηγαδάκια). Αυτό είναι πραγματικά σφάλμα στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής και ο ΟΑΣΑ είναι υποχρεωμένος να βρει άμεσα λύση, γιατί και μένει ένα κομμάτι χωρίς συγκοινωνία για ορισμένη διαδρομή και όσοι μένουν/εργάζονται στην Βουλιαγμένη και την Βάρκιζα μένουν ουσιαστικά με ένα λεωφορείο με τραγικές συχνότητες, το οποίο κάνει άσκοπους κύκλος στην περιοχή του Καβουρίου Βουλιαγμένης (επιπλέον 15 λεπτά καθυστέρηση) και δεν φτάνει καν σε σταθμό μετρό (πάει μέχρι Γλυφάδα) άρα θα χρειαστεί από εκεί μετεπιβίβαση ή στα 122, Α3 ή 205 για Ελληνικό/Αργυρούπολη (οι οποίες γραμμές βρίσκονται σε διαφορετικές στάσεις) ή στο Α2 για κέντρο Αθήνας
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -