08-11-2020, 08:29 AM
Καλημέρα!!!
Πως θα έκανα την κατανομή από εδώ και πέρα:
Τα Solaris σε 15,16,17,24,30 και 37.
Μέσα στο Δ.Θεσ/νίκης και κέντρο και ανατολικά. Όσο για το 15 και 16 να γυρίσουν στις αρχικές (προ 2003) διαδρομές και να τοποθετηθούν κώνοι στις γωνίες τις Ευαγγελίστριας.
Τα 651 - 697 σε 18,28,25,26,35 και 64.
Είχε αναφερθεί κάποτε πως τα συγκεκριμένα έχουν άλλο βήμα στο σασμάν, που τα κάνει πιο αποδοτικά στις ανηφόρες γι' αυτό και αυτή η κατανομή.
Τα 271 - 290 σε 20 και 21
Τα 501 - 518 σε 19 και 1
Ας μοιραστούν τα citelis στα δυτικά και τα δίπορτα σε χαμηλής κίνησης γραμμή.
Τα 111 - 130 σε 57/58
Τα 201 - 241 σε 29,38 και 59
Τα 351 - 374 σε 52
Το 52 που είναι μόνο αφετηρία και μετά στάση στο ΤΕΙ, μπορεί να εξυπηρετηθεί με δίπορτα. Ότι κυκλοφορεί από αυτά.
Τα 401 - 439 σε 72
Ελλείψει αρθρωτών μπορεί θεωρώ να δρομολογηθεί με ότι κυκλοφορεί από τα Μακεδονία
Τα 440 - 494 σε 4,7,11,33 και 39
Το ίδιο με παραπάνω ισχύει και για το 7.
Τα αρθρωτά (παλιά και καινούρια) να κατανεμηθούν αναλογικά στις γραμμές 2,3,5,6,12,14,32,34,31 και μαζί τα 12μετρα του Παπαδάκη συν τα 375 - 398 να λειτουργούν σαν επικουρικά - ενισχυτικά.
Πως θα έκανα την κατανομή από εδώ και πέρα:
Τα Solaris σε 15,16,17,24,30 και 37.
Μέσα στο Δ.Θεσ/νίκης και κέντρο και ανατολικά. Όσο για το 15 και 16 να γυρίσουν στις αρχικές (προ 2003) διαδρομές και να τοποθετηθούν κώνοι στις γωνίες τις Ευαγγελίστριας.
Τα 651 - 697 σε 18,28,25,26,35 και 64.
Είχε αναφερθεί κάποτε πως τα συγκεκριμένα έχουν άλλο βήμα στο σασμάν, που τα κάνει πιο αποδοτικά στις ανηφόρες γι' αυτό και αυτή η κατανομή.
Τα 271 - 290 σε 20 και 21
Τα 501 - 518 σε 19 και 1
Ας μοιραστούν τα citelis στα δυτικά και τα δίπορτα σε χαμηλής κίνησης γραμμή.
Τα 111 - 130 σε 57/58
Τα 201 - 241 σε 29,38 και 59
Τα 351 - 374 σε 52
Το 52 που είναι μόνο αφετηρία και μετά στάση στο ΤΕΙ, μπορεί να εξυπηρετηθεί με δίπορτα. Ότι κυκλοφορεί από αυτά.
Τα 401 - 439 σε 72
Ελλείψει αρθρωτών μπορεί θεωρώ να δρομολογηθεί με ότι κυκλοφορεί από τα Μακεδονία
Τα 440 - 494 σε 4,7,11,33 και 39
Το ίδιο με παραπάνω ισχύει και για το 7.
Τα αρθρωτά (παλιά και καινούρια) να κατανεμηθούν αναλογικά στις γραμμές 2,3,5,6,12,14,32,34,31 και μαζί τα 12μετρα του Παπαδάκη συν τα 375 - 398 να λειτουργούν σαν επικουρικά - ενισχυτικά.