26-10-2020, 09:04 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-10-2020, 09:06 AM από george-oasth. Edited 1 time in total.)
(26-10-2020, 03:47 AM)garvanitis Έγραψε: Μερικοί τελικά τον μόνο χαβά που ξέρουν!Δεν διαφωνούμε κάπου ...εγώ αυτό που λέω είναι ότι θα μπορούσαν να δώσουν μερικά οχήματα σε μερικές γραμμές της σταυρουπολης...Δηλαδή ας ενισχύσουν το 27 απ’οτι το 11 η απ’οτι το 7
Γραμμές που παίρνουν αρθρωτά κατά προτεραιότητα είναι οι κορμοί, από το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης είναι οι 1Ν και 27. Από τον Φοίνικα οι 2Κ και 3Κ (με πολύ μεγαλύτερες ανάγκες σε οχήματα). Το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης έχει 24 ενεργά αρθρωτά οχήματα και του Φοίνικα 28 - με αυτά βγαίνει όλη η δρομολόγηση. Και με τα 79 που θα έρθουν πάλι δεν βγαίνει η δρομολόγηση με τα αποσυρόμενα ΕΛΒΟ και Β10ΜΑ (εκ των οποίων τα 34 Citaro και Α23 πάνε Φοίνικα και τα 45 Solaris και Volvo Σταυρούπολη στους "ριγμένους"...)
Όσοι διαθέτουν μια στοιχειώδη αντιληπτική ικανότητα καταλαβαίνουν τι συμβαίνει πιστεύω, οι υπόλοιποι συνεχίστε την κλάψα σας...
και δεν έθεσα θέμα μάρκας λεωφορείου!νομίζω το τελευταίο που πρέπει να μας απασχολεί είναι η μάρκα του οχήματος
Τα 24 ενεργά αρθρωτά προφανώς αναφέρεσαι στα 900αρια b9 και σε κάποια b7la που κυκλοφορούν στο 27