25-09-2020, 04:28 PM
(25-09-2020, 02:13 PM)mercedes elbo Έγραψε: Οι εργασίες που πρέπει να γίνουν για να δρομολογηθούν τα οχήματα είναι ακριβώς οι 3 που αναφέρεις και μέσα σε 2 εβδομάδες το βλέπω απίθανο να έχουν ολοκληρωθεί σε 100 αυτοκίνητα και να λειτουργούν όλα σωστά. Επίσης, για την τηλεματική και το ηλεκτρονικό εισιτήριο η απεγκατάσταση από αυτοκίνητα της Ο.ΣΥ. και η μετεγκατάσταση στα ΚΤΕΛ λογικά μπορεί να γίνει μόνο από τους αναδόχους των 2 συμβάσεων ΣΔΙΤ όπως έγινε και η εγκατάστασή τους την περίοδο 2016-2018. Αμφιβάλλω ακόμα και αν σήμερα έρχοταν όλα τα αυτοκίνητα Αθήνα και ξεκινούσαν οι εργασίες αν θα προλάβαιναν να γίνουν και στα 100.Eγώ αντιλαμβάνομαι τη δουλειά ως εξης:
Καλύτερη λύση θα ήταν να έβρισκαν με κάποιο τρόπο άμεσα προσωρινά οδηγούς/τεχνίτες και να έβγαιναν έξω περισσευούμενα αυτοκίνητα από Βοτανικό/Πειραιά και ότι μπορεί να εξασφαλιστεί από καλύτερη διαθεσιμότητα αυτοκινήτων στα άλλα Α/Σ.
- Λεωφορεία σαφώς και δεν έχουν τα ΚΤΕΛ, ούτε θα δεις Πατρινά λεωφορεία στην Αθήνα. Τα ΚΤΕΛ θα μισθώσουν λεωφορεία (λογικά με leasing από το εξωτερικό μεταχειρισμένα) ή θα αγοράσουν (πάλι μεταχειρισμένα από έξω) αν και εφ' όσον η σύμβαση είναι τουλάχιστον 10ετης για να κάνουν απόσβεση.
- Αν, τώρα, θέλουν να βγούν 100 λεωφορεία σε δύο βδομάδες, το πράγμα είναι απλό : Τα ΚΤΕΛ προσλαμβάνουν οδηγούς "με τηλέφωνο" (ιδιωτικά είναι, ΑΣΕΠ δεν έχουν, όποιον θέλουν παίρνουν και καλά κάνουν). Στη συνέχεια θα μισθώσουν λεωφορεία από την ΟΣΥ που κάθονται, θα τα "μαζέψουν" με δικά τους συνεργεία και θα τα βγάλουν στο δρόμο ως υπεργολάβοι.
- Ασφαλώς και υπάρχουν πάνω από 100 αξιόμαχα λεωφορεία στην ΟΣΥ που κάθονται γιατί δεν υπάρχει προσωπικό να τα τσουλήσει ή να τα επισκευάσει.
- Έχω και μια άλλη ιδέα : Αν δεν απατώμαι, αυτή τη στιγμή τα ΗΛΠΑΠ (τρόλλευ) βγάζουν - δε βγάζουν 110 οχήματα έξω. Από τα 360 που έχουν σύνολο στόλο, θεωρώ ότι άλλα 100 μπορούν να βγούν αμέσως. Ας πάνε λοιπόν οδηγοί της πρ.ΕΘΕΛ στον Κόκκινο Μύλο να κάνουν μια μετεκπαίδευση και να βγάλουν έξω βαγόνια, όσο τα ΚΤΕΛ θα μπολιάζουν γραμμές.