(10-09-2020, 10:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα αμάξια που σταδιακά θα αποσυρθούν και εγώ θεωρώ θα είναι τα Ν1, οι παλιές γκαζιέρες και σκόρπια παροπλισμένα από διάφορους τύπους. Ο διαγωνισμός του leasing βέβαια που πανηγυρίζουν από χθες για τη δημοσίευση του προς το παρόν δεν υπάρχει πουθενά δημόσια..Για τα Ν1 έχει ήδη δωθεί η εντολή πως ότι χαλάει δεν επισκευάζεται (το είχα υποψιαστεί αρχές καλοκαιριού όταν είδα το 175 χωρίς πινακίδες στην Ανθούσα, που κυκλοφορούσε μέχρι τον Απρίλιο). Άλλωστε είναι δεδομένο πως πρέπει να αποσυρθούν λόγω ηλικίας.
Οι 3 Renault είναι ζήτημα μηνών, ενώ τα Neoplanάκια είναι σε δεινή θέση, με λίγο περισσότερα από 50 να είναι ενεργά και ουσιαστικά να περισσεύουν.
Για το leasing, όντως δεν έχει δημοσιευτεί κάτι και ο "σωτήρας" της Θεσσαλονίκης Παπαδάκης δεν ήταν ιδιαίτερα πρόθυμος να επενδύσει εδώ σύμφωνα με δηλώσεις του. Οπότε μένει να δούμε αν θα βρεθούν αρκετά οχήματα να πληρούν τα στάνταρ του διαγωνισμού και φυσικά τι θα είναι..
Παράλληλα, συνεχίζουν οι δηλώσεις για τον παράλληλο διαγωνισμό για τα 1000 (!; ) νέα οχήματα, που προφανώς αν γίνει θα είναι deal με την νέα ΕΛΒΟ, όταν αυτή πωληθεί (αδυνατώ να πιστέψω πως θα αγοράσουμε καινούργια έστω και το 1/3 των ανωτέρω οχημάτων από ξένη εταιρεία).
Η περίοδος 2019-2021 για Αθήνα και Θεσσαλονίκη προβλέπεται αρκετά ενδιαφέρουσα, μετά από χρόνια στασιμότητας...