Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική
#40
(08-07-2020, 10:43 AM)Citaro Έγραψε: Μέγα λάθος η διάσπαση του 841/42 σε κλάδο Νίκαιας και κλάδο Κορυδαλλού. Μέχρι προχθές, ο επιβάτης που ήθελε να πάει από την Αθήνα στο Πέραμα (και ενδεχομένως Σαλαμίνα, μην το ξεχνάμε) έβγαινε στον Κεραμεικό (ή στην Ομόνοια) και έπαιρνε όποιο από τα Β/Γ18 ξεκινούσε πρώτο. Ποσώς τον ενδιέφερε αν θα πάει από Λαμπράκη ή από Ράλλη. Ο βασικός σκοπός των γραμμών Περάματος ήταν να συνδέσουν το Πέραμα και τη Σαλαμίνα με την Αθήνα. Στο μέσον της διαδρομής, έσπαγαν σε κλάδους για την τοπική εξυπηρέτηση, πάντα όμως με κοινή αφετηρία και κοινό τέρμα.

Τώρα, ο επιβάτης που ξεκινά από την Αθήνα να πάει στο Πέραμα (Σαλαμίνα) πρέπει να παίξει τζόκερ. Ή που θα βγεί από το μετρό στον Κορυδαλλό και θα φάει ένα μισάωρο να περιμένει το 842, ή που θα βγεί στη Νίκαια και θα περιμένει ομοίως έναν αιώνα για να έρθει το 841. Δεν είναι όλοι με την τηλεματική του κινητού ανα χείρας (και ούτε πιάνει κιόλας μέσα στο μετρό, ώστε να υπολογίσεις πού πρέπει να κατέβεις ώστε να μην περιμένεις άσκοπα). Άρα, η αμέσως επόμενη λύση είναι αυτή που χρόνια κάνουν οι περισσότεροι : Τρένο για Πειραιά και 843. 

Συνεπώς η λύση είναι η εξής : Επαναπροσδιορισμός της σύνδεσης Περάματος. Διαλέγουμε ποιός από τους δύο κλάδους (Λαμπράκη ή Ράλλη) έχει τη μεγαλύτερη χρησιμότητα και στέλνουμε όλα τα λεωφορεία από εκεί.  Τον κλάδο που "περισσεύει" τον καλύπτουμε με κάποιο από τα άπειρα τοπικά της περιοχής.

Εναλλακτικά φτιάχνουμε δυο κυκλικές γραμμές : 
841 Πέραμα - Π.Ράλλη - Στ.Νίκαιας - Μπελογιάννη - Κρατικό - Γ΄Νεκροταφείο - επιστροφή από Λαμπράκη με πέρασμα από Στ. Κορυδαλλού
842 Πέραμα - Λαμπράκη - Στ. Κορυδαλλού - Γ'Νεκροταφείο - Κρατικό - Μπελογιάννη - Στ. Νίκαιας - Λαοδικείας - Π. Ράλλη. 
Έτσι θα περνάνε και οι δύο γραμμές από τους δύο σταθμούς, ώστε να μπορεί ο επιβάτης να μπεί σε όποιο λεωφορείο περάσει πρώτο. Απλά, τη μια φορά θα κάνει ευθεία τη γραμμή, την άλλη θα κάνει κύκλο.

Να είμαστε ειλικρινείς, κάποιος που θα ήθελε να πάει απ' το κέντρο της Αθήνας στο Πέραμα ΔΕΝ θα έπαιρνε τα Β18/Γ18, μιας και ο χρόνος διαδρομής τους είναι τεράστιος. Τα λεωφορεία αυτά τα έπαιρνε κανείς από την Αθήνα είτε για να πάει κυρίως σε περιοχές όπως στην Πέτρου Ράλλη στο ύψος του Αμαξοστασίου είτε για να πάει στον Κορυδαλλό και την Νίκαια, άντε μέχρι το Κερατσίνι. Όσοι επιθυμούσαν να πάνε Πέραμα συνήθως πήγαιναν με τον ηλεκτρικό μέχρι τον Πειραιά και από εκεί έπαιρναν το (πολύ συχνότερο) 843. Αλλά, σαν γραμμες, πιστεύω ότι το 842 (πρώην Γ18) θα έπρεπε να ξεκινάει από Ομόνοια, μιας και πηγαίνοντας στο Μετρό Κορυδαλλού, έχει χάσει σε μεγάλο βαθμό την χρησιμότητα του στο Πέραμα, μιας και το 841 είναι πιο εξυπηρετικο και επιλέγουν οι επιβάτες να πάνε στην Νίκαια και να πάρουν εκείνο.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική - από Larioupol - 10-07-2020, 04:34 PM
Λεωφορεία Κορυδαλλού - από Aggele - 01-06-2020, 11:41 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 459.044 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)